Mine områder
Hjelp
Mamut One
Mamut One Mamut One expand navigation
Anonymous
Ikke relevant

OTP A-melding, beregner feil Arb.giv.avg. !

av Anonymous

I forbindelse med den første A-melding'en  har jeg generet, sendt og hentet tilbakemelding, så langt har alt gått greit!

Når jeg ser på kvitteringen vedr. A-meldingen, så stemmer ikke arbeidsgiveravgiften med det jeg har ført i regnskapet.  

Jeg får et avvik der " altinn.no" beregner ( dobbelt ) i arbeidsgiveravgift av OTP grunnlaget.

Noen som vet om det er feil i lønnsartene eller noe annet  !!!!!

2 SVAR 2
Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Feilen funnet vedr. nedenstående problem: 

I forbindelse med den første A-melding'en  har jeg generet, sendt og hentet tilbakemelding, så langt har alt gått greit!

Når jeg ser på kvitteringen vedr. A-meldingen, så stemmer ikke arbeidsgiveravgiften med det jeg har ført i regnskapet.  

Jeg får et avvik der " altinn.no" beregner ( dobbelt ) i arbeidsgiveravgift av OTP grunnlaget.

Noen som vet om det er feil i lønnsartene eller noe annet  !!!!!

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Etter mange forsøk og endringer av innstillingene på lønnsart nr.615, fant jeg ut at det skal være ( ingen ) på alt under fanen for (Innstillinger for a-melding).

 

Fane for Generelle instillinger (skal ha følgende avhaking):

1)Ordinær lønnsytelse  2)Arbeidsgiveravgift  3)Felt for antall  4)Felt for pris  5)Skal slå sammen på lønnslipp 6) Antall kontroll 0,00

 

Fane for Innstillinger for a-melding:

Kode i a-meldingen,  klikk på "boks ikoner ( med 3 prikker )

velg så (ingen) for TYPE - Fordel - Beskrivelse.

 

Lykke til.

 

 

Jan Morten Djupå
CONTRIBUTOR **