for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
I forbindelse med den første A-melding'en har jeg generet, sendt og hentet tilbakemelding, så langt har alt gått greit!
Når jeg ser på kvitteringen vedr. A-meldingen, så stemmer ikke arbeidsgiveravgiften med det jeg har ført i regnskapet.
Jeg får et avvik der " altinn.no" beregner ( dobbelt ) i arbeidsgiveravgift av OTP grunnlaget.
Noen som vet om det er feil i lønnsartene eller noe annet !!!!!
Feilen funnet vedr. nedenstående problem:
I forbindelse med den første A-melding'en har jeg generet, sendt og hentet tilbakemelding, så langt har alt gått greit!
Når jeg ser på kvitteringen vedr. A-meldingen, så stemmer ikke arbeidsgiveravgiften med det jeg har ført i regnskapet.
Jeg får et avvik der " altinn.no" beregner ( dobbelt ) i arbeidsgiveravgift av OTP grunnlaget.
Noen som vet om det er feil i lønnsartene eller noe annet !!!!!
Etter mange forsøk og endringer av innstillingene på lønnsart nr.615, fant jeg ut at det skal være ( ingen ) på alt under fanen for (Innstillinger for a-melding).
Fane for Generelle instillinger (skal ha følgende avhaking):
1)Ordinær lønnsytelse 2)Arbeidsgiveravgift 3)Felt for antall 4)Felt for pris 5)Skal slå sammen på lønnslipp 6) Antall kontroll 0,00
Fane for Innstillinger for a-melding:
Kode i a-meldingen, klikk på "boks ikoner ( med 3 prikker )
velg så (ingen) for TYPE - Fordel - Beskrivelse.
Lykke til.
kanskje det er dette som er problemet?
http://community.visma.com/no/mamut/Produkter/Mamut-One/forum/Brukerforum-Mamut-One/?topicId=2002
Karenlyst allé 56
0277 Oslo, Norge
Copyright © 2019 Visma.com. All rights reserved.