Mine områder
Hjelp
Mamut One
Mamut One Mamut One expand navigation
Anonymous
Ikke relevant

RF-1321 - 1301

av Anonymous

Hei. Er det bare jeg som får et problem når skjema RF-1321 ikke fungere i Mamut One? Etter ny oppgradering av Mamut one, ble det fremdeles ikke i orden, og vi har 80-90 "Selvstendig næringsdrivende uten fast forretningssted" som skal rapporteres innen kort tid.  Da må det gjøres manuelt i Altinn ?? Etter først å manuelt korrigere og kontrollere hver rapport i Mamut?

5 SVAR 5
Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Tli slutt fann eg ut korleis eg skulle eksludera betalingane og sente breva frå Mamut rapporten. 

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hei...Hvordan sender dere rapportene til de leverandørene som skal ha kopi av det som er sendt til Altinn?  Rapporten bør vel  krypteres?? og det går ikke i Mamut untatt for lønnsslipper

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Ja ser den. - det er vel bare å gå igang.

 

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Det ser ut som det enklaste eg kan gjera er å skriva ut den nye rapporten til Excel. Sortera/redigera i Excel slik eg vil ha den, og etterpå bruka Excel arket som grunnlag for manuelt å legga inn data i Altinn.

Problemet hos meg er at eg har brukt ein eigen bilagsserie til remitteringer. Og desse remiteringane kjem med i rapporten. Mamut føreslår å ekskludere betalinger, men det trur eg vert mykje meir arbeid i mitt tilfelle.

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hei. Eg har same problemet med rapport som ikkje fungerer for oss. Har over 70 oppdrag som skal rapporteres før den 15.