Mine områder
Hjelp
Anonymous
Ikke relevant

Store problemer med application hosting - office 2016

av Anonymous

Hei, jeg har prøvd å ringe dere flere ganger uten å få den hjelpen jeg trenger, jeg prøver nå å skrive her i stedet.

Etter at dere endret plattform samt oppgraderte til office 2016 har hele løsningen vært et mareritt, Outlook henger i ca 5 min hver gang den åpnes, når den endelig åpnes skal den igjennom nye 3 minutter med "not responding". Når den er klar starter den en ny "not responding" ca hver halve time. Dette trekker også med seg de øvrige programmene inn i en treg periode. Når jeg har ringt inn sier dere at jeg må ta kontakt med epost leverandøren. Det er her dette blir vrient, før dere oppgraderte fungerte alt helt fint, hvorfor er dette en sak for epost leverandøren?

 

Et annet forhold: Oppslag i office programmene er umulig å fjerne, jeg får fjernet disse på office i den lokale installasjonen, men ikke på application hosting, denne er kun til hinder og irriterer så mye at dette alene er grunn god nok til å avslutte hele avtalen med dere.

 

Kundeservice: Jeg har tidligere sagt opp avtale med Mamut grunnet dårlig kundeservice samt stadige driftsproblemer med løsningen, dumme meg gikk tilbake til dere etter noen år da jeg trodde dere hadde forbedret dere. Fortsatt driftsproblemer og en enda dårligere kundeservice enn noen gang tidligere. Dere har tydeligvis en førstelinjeservice som tar i mot kundens forespørsler som så går til annen linje for avklaring/løsning. Dette kunne ha fungert, men er ikke veldig enkelt når alle i førstelinje er fremmedspråkelige som ikke forstår Norsk dyptgående. Det er riktignok bare huggelige personer som svarer men dette hjelper ikke meg.

 

Dere må komme med løsning på disse forholdene, jeg venter i spenning.

Jeg bruker windows 10, internet explorer, og har maskiner som er up to date. Problemene ovenfor er uavhengig av hvilken maskin som benyttes, dvs alle våre brukere har samme utfordringer.

1 SVAR 1
Godkjent løsning
Andreas Myrgren
VISMA

av Andreas Myrgren

Hei Kai, 

Jeg har sett litt på deres Application Hosting-konto og vil kontakte deg per telefon i løpet av formiddagen i dag. Det ser ut som om vi nok skal finne ut av dette relativt raskt. 

Med vennlig hilsen,
Andreas Myrgren
Visma Mamut Support 


Med vennlig hilsen,
Andreas Myrgren
Senior supportkonsulent