Mine områder
Hjelp
Anonymous
Ikke relevant

Autofakt og Visma Busines

av Anonymous

Er det mulig å levere Autofakt til kunder fra Visma Business?

Vi har flere kunder som etterspør dette, da vi er i elektro bransjen.

 

 

8 SVAR 8
arne fure
PARTNER

av arne fure

Hei.

Støtter det Mikael skriver, din Visma forhandler kan nok bistå her, vi har f.eks. løsninger for Autofakt mot både Visma Global og Visma Business.  Visma.net ERP er jeg dessverre ikke helt oppdatert på.

 

mvh

Arne Fure

ØkonomiBistand Nord AS.

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hei, Arne.

Takk så da finnes det mot Visma Business 👍 

Godkjent løsning
arne fure
PARTNER

av arne fure

Hei igjen.

ja, for vår del så brukes den av kunder i kraftbransjen/kraftlag.

 

mvh

Arne Fure

ØkonomiBistand Nord AS

 

Mikael Björk
PARTNER

av Mikael Björk

Med risk för att svara fel. Men om det gäller att du vill skapa fakturor som automatiskt faktureras till exempel varje månad, då går det. 

Återkom om jag tolkat dig rätt.


_______________
Mikael Björk
VD / CEO
Traventus AB



Customer Success Partner of the Year
Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hei, vi er et elektro grosisst firma som selger varer til Installatører og elektrofirmaer. Våre kunder spør derfor om vi kan levere Autofakt.

Jeg har googlet dette:  

 

  • Elinn er et komplett fagsystem for elektrobransjen. Elinn leveres av Inprog.
  • Integrasjonen overfører automatisk nødvendige data mellom Visma Business og Elinn. 
  • ELinn har nesten en million oppdaterte elektrovarer fra alle ledende grossister som legges til ordre via enkle raffinerte varesøk eller med vår bluetooth vareskanner i lommeformat. Vi har et eget register med EAN koder mot elnummer som muligjør bruk av skanner på de fleste varer, ulikt det man ser i andre systemer hvor skanner kun håndterer elnummer.

    Sammen med nelfo rabattfiler, nelfo autofakt, påslagsmatriser og kundeavtaler dannes ferdige time og materialgrunnlag som kan overføres til et standard økonomisystem for fakturering og regnskap.

    ELinn har egne systemer for automatisk FDV som betyr at når det legges en vare til ordre så vil databladet umiddelbart legge seg på samme ordre uten at du behøver å gjøre noe ekstra.

Mikael Björk
PARTNER

av Mikael Björk

Då förstår jag, tack för redogörelsen. 

Jag skulle vänt mig till er partner. De har säkert eller kan skapa en integration mot detta.


_______________
Mikael Björk
VD / CEO
Traventus AB



Customer Success Partner of the Year
Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Takk, Mikael. 

Ja, nå som jeg har fått bekreftet at det også finnes mot Visma Business, vil jeg ta kontakt med min partner 😉

magnusalex
PARTNER

av magnusalex

Hei!

 

Vil bare nevne at vi leverer Autofakt mot Visma Businesss. Ta gjerne kontakt om du ikke har fått det til ennå. http://wican.no 🙂 

 

Med vennlig hilsen

Magnus, Wican Data AS

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"