Mine områder
Hjelp
Anonymous
Ikke relevant

Avsluttet termin

av Anonymous

Hvordan åpne en avsluttet termin på Visma Business ???

5 SVAR 5

av Per Øyvind Trydal

Sperredato settes ifm utskrift av Skattemelding. Denne kan endres tilbake i tid for å åpne perioder som er sperret. Det gjøres fra Bedriftsopplysninger og beh.menyen "Flytt sperredato".

Legg inn dato i feltet "Flytt sperredato til" og klikk OK. I neste dialog blir du bedt om en årsak/kommentar.

I mitt eks har jeg lagt inn 25.08.2018 og det betyr at du kan postere bilag med valuteringsdato etter denne datoen. Husk å flytte sperredato tilbake til opprinnelig for å unngå bokføring på feil perioder

 

Skjermbilde.PNG

Gi gjerne en "like" om du synes svaret var nyttig og "Godta som løsning" hvis jeg besvarte spørsmålet ditt. Dette hjelper andre i Community
Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Tusen takk !!

 

av Per Øyvind Trydal

 

Bra

Gi gjerne en "like" om du synes svaret var nyttig og "Godta som løsning" hvis jeg besvarte spørsmålet ditt. Dette hjelper andre i Community
Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hei

 

Vi ønsker å åpne en sperret periode for korrigering.

 

Vi kan ikke finne hvor Bedrifts opplysninger ligger. Vi har versjon 12.01.0.

Under Hjem - Generelt - Bedriftsinformasjon ligger det ingen beh.meny.

Har vi for gammel versjon?

 

Inger-Elise

 

av Per Øyvind Trydal

Bedriftsopplysninger ligger her. Du finner det også under Administrasjonsmenyen og BedriftsparametereSkjermbilde.PNG

Gi gjerne en "like" om du synes svaret var nyttig og "Godta som løsning" hvis jeg besvarte spørsmålet ditt. Dette hjelper andre i Community
Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"