Mine områder
Hjelp
Anonymous
Ikke relevant

E-postadresse til kunde

av Anonymous

Hei,

Vi ønsker å registrere to e-postadresser på våre kunder, hvor den ene er fakturaadresse (typisk faktura@kunden.no) og den andre er postadresse (typisk post@kunden.no).

Ser det finnes en kolonne som heter "AutoInvoice e-post adresse" (med SQL-navn AuMailAd).

Kan vi benytte "AutoInvoice e-post adresse" som felt for å legge inn fakturaadresse, mens e-postfeltet kan benyttes for postadresse?

Vil det evt være forskjell på om våre kunder sender til e-postadresse direkte fra Business, kontra om de sender til e-post via AutoInvoice?

3 SVAR 3
Tove Fonnes Hauge
CONTRIBUTOR ***

av Tove Fonnes Hauge

Det er helt riktig!

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Er det da riktig forstått at om man ikke har lagt inn noe i "AutoInvoice e-post adresse", så benyttes "E-postadresse"-feltet som adresse om det sendes til AutoInvoice, men om man legger inn adresse i "AutoInvoice e-post adresse" så benytte den adressen?

Ørnulf Lindset
CHAMPION *

av Ørnulf Lindset

Feltet "AutoInvoice e-post adresse" skal som du nok allerede tror brukes dersom en kunde har annen epostadresse for mottak av faktura enn den normale som brukes for annen utsending.

Bruk av adressen i dette feltet forutsetter som du antyder at det brukes AutoInvoice for utsending av faktura på epost, noe det etter min mening er all grunn til å gjøre.

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"