Mine områder
Hjelp
Anonymous
Ikke relevant

Endre standard fakturaformular

av Anonymous

Heisann,

Jeg vet det skal la seg gjøre men finner ikke igjen hvordan man setter et spesifikt fakturaformular som standard på en kunde.

Kan dere bistå?

 

Mvh,

Linda

5 SVAR 5

av Per Øyvind Trydal

Får ikke lagret oppsett på kunde i Visma Business, eller mener dere klient ?

Gi gjerne en "like" om du synes svaret var nyttig og "Godta som løsning" hvis jeg besvarte spørsmålet ditt. Dette hjelper andre i Community
Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hei.

 

Hvordan kan jeg lagre vindusoppsettet på kunden?

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Der var den ja- mange takk for hjelpen 🙂

Thorkil Kolstad
PARTNER

av Thorkil Kolstad

Hei Linda,

Dette er mulig.

Trikset er å "bruke" formularet du ønsker som standard ved f.eks forhåndsvisning av en faktura. Kontroller at det er dette formularet som kommer opp som standard ved neste faktura du forhåndsviser.

Deretter lagrer du vindusoppsettet på kunden. Da vil dette formularet velges som standard neste gang du er inne på kunden i dette vinduet. Merk at du må gjøre det samme i alle vinduer du ønsker å ha formularet som standard.

Håper dette er til hjelp.

av Per Øyvind Trydal

Det er ikke mulig å sette ett spesifikt fakturaformular på en kunde i Visma Busines. Man kan sette en FormularID på kunden, men dette er kun til bruk dersom man genererer XML/EDI faktura.

Gi gjerne en "like" om du synes svaret var nyttig og "Godta som løsning" hvis jeg besvarte spørsmålet ditt. Dette hjelper andre i Community
Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"