Mine områder
Hjelp
Tove Fonnes Hauge
CONTRIBUTOR ***

Kommer ikke inn i VDC

av Tove Fonnes Hauge

Er det flere enn oss som opplever å plutselig ikke komme inn på Visma Dokument Center? Vi har siden 3-4 oktober opplevd dette ved minst 3 anledninger, og vår partner må kobles inn og gjøre noen grep for å få dette til å fungere igjen. Har forstått at det er noe som ikke fungerer som det skal med MDM og koblingene mellom Visma.net og VB/VBL. Er det flere soom opplever VDC som ustabilt så kommenter gjerne, eller kanskje noen fra Visma kan svare på dette?

4 SVAR 4
Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hei!

Jeg ser at det ikke er kommet noen kommentarer fra hverken andre kunder eller partnere.  Dersom dette fremdeles er et problem for dere, anbefaler jeg at dere tar kontakt med deres partner.  Har de ikke noe godt svar, kan de kontakte Visma med mer detaljert informasjon.  Da kan vi eventuelt prøve å finne ut hva som er problemet til dere.

 

Ut i fra den informasjonen som kommer fram her, har vi ikke noe umiddelbart svar/ kommentar vi kan gi.

 

Med vennlig hilsen

Beathe, Visma

Tove Fonnes Hauge
CONTRIBUTOR ***

av Tove Fonnes Hauge

saken er løst av vår partner og nå virker systemet som det skal .

Naalsund
CONTRIBUTOR **

av Naalsund

Hei,
Vi kommer heller ikke inn på VDC. Det fungerte på morgenen, men så ble vi plutselig kastet ut. Etter det har vi ikke klart å komme inn.

Naalsund
CONTRIBUTOR **

av Naalsund

Vårt problem var visst knyttet til en feil på en server så vi har nok ikke hatt samme problemet som Tove.

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"