for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
Hei.
Hvordan kan jeg sette i logoen på faktura. Kommer ikke videre i formularer. Noen som kan hjelpe?
Løst! Gå til løsning.
Du kan endre det ved å lagre ny logo (bmp fil) med samme filnavn som den gamle, men den nye logo bør ha samme størrelse (eller være mindre enn den gamle) ellers vil den ikke passe på formularet. Husk også på at evt fakturakopier også vil bli endret dersom du endrer logo. For å unngå endringer i fakturaarkivet så må du lage et "nytt" formular ved å kopiere det gamle .
Hvordan kan en skifte ut eksisterende logo med ny?
Supert takk skal du ha.
Hei,
Jeg foretrekker å gjøre det på formularer, og så gå på grafisk redigering av formular. Der kan jeg lett legge til logo og tilpasse plassering og størrelse.
Lykke til!
Kan jeg da få endringen med logoplassering til å gjelde alle dokumenter?
Det må gjøres per formular, men du kan jo kopiere formularlinjer fra et formular og lime inn på de andre formularene. Dersom formularet er brukt tidligere på ordredokumenter så må du være forsiktig da endringer på eksisterende formularer kan ødelegge dokumentarkivet. Det skal være sperre for dette i Systemopplysninger, men det hender noen ganger at noen har fjernet denne sperren og glemt å sette den aktiv igjen.
Hvordan kan man skifte ut eksisterende logo i formularene med ny?
Lettest er om du lager logofilen i lik størrelse og samme format som den gamle, og bare bytter ut filen som ligger på filområdet.
Karenlyst allé 56
0277 Oslo, Norge
Email: kundesenteret@visma.comCopyright © 2022 Visma.com. All rights reserved.