Mine områder
Hjelp
Camilla Hansen11
CONTRIBUTOR ***

Manglende dato for start på avskrivning av bil

av Camilla Hansen11

Vi har lagt inn en bil i anleggsmodulen i 2016. Det viser seg nå at vi har glemt å sette på dato for når avskrivningen skal starte, og bilen er derfor ikke avskrevet i alle disse årene. Jeg holder på med avskrivningene for 2019, og har derfor satt på dette årstallet som start nå, men bilen vil fremdeles ikke være med på avskrivningen. Hva mer må jeg gjøre for å få denne med? Bilen er aktiv.

3 SVAR 3

av Per Øyvind Trydal

Sjekk denne forumposten https://community.visma.com/t5/Diskusjon-i-Visma-Business-og/Driftsmidler/m-p/127511

 

Gi gjerne en "like" om du synes svaret var nyttig og "Godta som løsning" hvis jeg besvarte spørsmålet ditt. Dette hjelper andre i Community
Camilla Hansen11
CONTRIBUTOR ***

Finner ut nå at jeg på et eller annet vis har klart å aktivere kjøpet av denne bilen på en annen bil som er ferdig avskrevet tidligere, og ikke på riktig balansekonto. Hvordan kan jeg reversere dette?

Svaret ditt hjelper meg imidlertid antageligvis med en annen sak jeg oppdaget.

Søk frem bilaget som skal reverseres under Oppdaterte bilag, høyre klikk og velg Opprett ny bunt.
Kryss av for Snu debet/kredit

Gi gjerne en "like" om du synes svaret var nyttig og "Godta som løsning" hvis jeg besvarte spørsmålet ditt. Dette hjelper andre i Community
Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"