Mine områder
Hjelp
Ole Bruu
CONTRIBUTOR **

Oppgradering av Visma Reporting

av Ole Bruu

Hei

 

Noen som har erfaring med tidsbruken knyttet til oppgradering av Visma Reporting 11.00.0

4 SVAR 4

av Per Øyvind Trydal

Det er vel sjelden man oppgraderer bare Visma Reporting. Denne oppgraderes samtidig med de andre applikasjonene i Visma produktlinje (dvs Visma Business, Dokument Senter, VUD) og tiden det tar kan variere fra installasjon til installasjon.

Gi gjerne en "like" om du synes svaret var nyttig og "Godta som løsning" hvis jeg besvarte spørsmålet ditt. Dette hjelper andre i Community
Ole Bruu
CONTRIBUTOR **

av Ole Bruu

Skjønner at det er vanskelig å være presis - men tilbudet fra min forhandler handlet kun om oppgradering av Visma Rerporting for å rette en feil i den versjonen vi benytter, og det tilbudet var en dag .

 

Det var mitt spørsmål - svaret ditt var ikkespesielt nyttig omtrent like nyttig som svar fra Visma forhandler 😞

 

Rart at dette skal være så vanskelig

Ole Bruu
CONTRIBUTOR **

av Ole Bruu

Hei 

 

Mulig det - men her var det snakk om  en feil i Visma reporting, som var blitt korrigert i nyere versjon.

 

Så tidsbruken som jeg skisserte oppfattes som "normal" - 1 dag ?

av Per Øyvind Trydal

Om det kun er snakk om å installere en nyere versjon av Visma Reporting (ingen konfigurering, opprette brukere, import av nye rapporter, etc..) så er det fort gjort (< 1 dag)

Gi gjerne en "like" om du synes svaret var nyttig og "Godta som løsning" hvis jeg besvarte spørsmålet ditt. Dette hjelper andre i Community
Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"