Mine områder
Hjelp
Christine Stryken
CHAMPION *

Rapportering i Visma Business

av Christine Stryken

Enn så lenge har jeg valgt å kun benytte meg av rapporteringsmulighetene i Visma Business. I den forbindelse lurer jeg på om det er noen som har et tips til hvordan jeg kan få ut en rapport som viser en periode i år  (faktiske tall ) mot budsjett i år og neste år). Blir veldig glad hvis noen kan gi meg et kjapt svar på dette.

6 SVAR 6
Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Jeg antar det er en regnskapsrapport du er ute etter. Og med et av vinduene i standardoppsettet kan du skrive ut slike rapporter. Hvilke kolonner som er med på rapporten, velger du selv - ved å skjule eller hente frem skulte kolonner i vinduet du bruker for å skrive ut rapporten.

Christine Stryken
CHAMPION *

av Christine Stryken

Ja, selvfølgelig er det snakk om en regnskapsrapport. Spørsmålet gjelder hvilke kolonner man skal velge for å få med budsjett i år og neste år.

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Budsjett.pngDu har en rekke kolonner med navn på Budsjett. Disse viser til det budsjett du har angitt i Budjett 1 i dialogen. Så har du en rekke kolonner med navn på Budsj. 2. DIsse viser til Budsjett 2 i dialogen. Hvis du er usikker på hvordan du henter frem skjulte kolonner, så ta kontakt med forhandleren din.

Christine Stryken
CHAMPION *

av Christine Stryken

Beklageligvis får jeg ikke frem tallene for neste års budsjett. 

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Sjekk om du har rett år/periode i budsjettet - og at du har valgt rett budsjett når du skriver ut.

Christine Stryken
CHAMPION *

av Christine Stryken

Etter hva jeg kan se, har jeg det. Jeg skal se litt mer på det.

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"