Mine områder
Hjelp
Lenska
CONTRIBUTOR *

Rest på pakkseddel

av Lenska

Hei!

Vi har mottatt en bestilling fra kunde og sendt ordrebekreftelse. Det viser seg at vi ikke har et av produktene på lager, er det mulig at dette produktet likevel vises som rest på pakkseddelen? (Visma Business)

8 SVAR 8
Godkjent løsning
Mikael Björk
PARTNER

av Mikael Björk

Det gör du vid utskrift genom att välja Obehandlade orderrader. 

Det måste finnas något som man kan skriva ut annars så kommer det inte att fungera. Men det är ju lite av vitsen.

 

2018-12-14_12-15-30.jpg


_______________
Mikael Björk
VD / CEO
Traventus AB



Customer Success Partner of the Year
Lenska
CONTRIBUTOR *

av Lenska

Hei!

Takk for svar:-)

Jeg har et problem til... Dersom vi leverer kun 3 av 6 produkter, vises følgende på pakkseddel:

 

Best.ant 6, pakket 3 og rest 3, når restordren på 3 stk leveres vises best ant 6 og pakket 6 og rest 0, dette er veldig forvirrende for våre kunder. Vet du om det går å "dele" linjen på en måte?

Mikael Björk
PARTNER

av Mikael Björk

Så här är bästa sättet att presentera det på (less is more). Dvs de har fått det som står i Antal och väntar på att få det som står i Rest. Jag ser ingen förvirring i detta. Däremot har jag hört argumentet och någon enstaka slutkund som frågat första gången de får den. Och följesedeln är till för varumottag och där är man intresserad av vad man får och det är Antal.

 

Vad menar du med att dela raden? 

 

2018-12-14_12-38-12.jpg


_______________
Mikael Björk
VD / CEO
Traventus AB



Customer Success Partner of the Year
Lenska
CONTRIBUTOR *

av Lenska

Skjermbilde.PNGSkjermbilde2.PNG

 

Hos meg blir det seende ut slik. Ved siste levering ser det jo ut som kunden har fått 5, men de har faktisk bare fått de 3 som ligger i rest.

Mikael Björk
PARTNER

av Mikael Björk

Har du  Ackumulerad utskrift i kryssad vid utskrift?


_______________
Mikael Björk
VD / CEO
Traventus AB



Customer Success Partner of the Year
Lenska
CONTRIBUTOR *

av Lenska

Nei, det har jeg ikke.

Mikael Björk
PARTNER

av Mikael Björk

Jag tror det snabbaste och enklaste är att du kontaktar din partner så kan ni tillsammans över t.ex TeamViewer testa er fram till en lösning som ni vill ha.

 


_______________
Mikael Björk
VD / CEO
Traventus AB



Customer Success Partner of the Year
Lenska
CONTRIBUTOR *

av Lenska

Det har jeg prøvd, uten hell...

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"