Mine områder
Hjelp
Marta Kvikne
CONTRIBUTOR ***

Selvstendig næringsdrivende-rapporten i versjon 10.11.0

av Marta Kvikne

Ser ut som at denne rapporten vert feil om ein faktura er ført over fleire bilagslinjer. F.eks viss ein faktura skal fordelast på fleire kontoar vert mva-aen ikkje tatt med, og beløp i "kjøp-netto"-kolonna er lik bruttobeløpet. Har tidligare laga denne rapporten i excel og hatt samme problem då, men går det å tilpasse rapporten her slik at den blir rett?

3 SVAR 3
Marta Kvikne
CONTRIBUTOR ***

av Marta Kvikne

Takk til David for oppklarende telefon! Og så har eg lært at dette kan ein ta fram i Visma Reporting, og ved å ta fram kolonnene som manglar i skjermbilda. Veldig glad for rask tilbakemelding.

 

Marta Kvikne
CONTRIBUTOR ***

av Marta Kvikne

Hei, dette virkar som du skriv berre om alt ein får faktura på er 25 %. Men vi har mange leverandørar som fakturerer med både 0, 10, 15 og 25 % mva. For å finne rette tal for å rapportere inn har eg tidlegare år brukt  saldoliste på leverandørar der eg har med ib, bevegelse, ub og omsetningen.  Den har eg så lagt ut i Excel og bearbeid vidare der.  Den rapporten fungerte heilt fint i den versjonen vi hadde av Visma Business. 

Har ikkje klart å finna eller laga tilsvarande utskrift i 10.11. Når eg går på Leverandørrapportar så er valget Åpen postliste eller Kontoutskrift. I sist versjon vi hadde var det og ei fane for saldoliste. Har funne at det står saldoliste som valg på knappen over forhåndsvisingsknappen i "utskrifts-firkanten". Men då får eg beskjed om at Saldoliste for leverandører -rapporten krever at Leverandørsaldo-tabellen er inkludert i skjermoppsettet eller i utskriftsoppsettet (referert til i formular-tabellen).

i 0442.leverandører klarar ein å skriva ut ei liste, men berre om ein markerer alle leverandørlinjene. Men den rapporten kjem utan leverandørnummer eller namn, så den er heller ikkje brukande.  I den gamle versjonen måtte ein heller ikkje markere alle leverandørane i tabellen for å få dei med. Har ein ein lang leverandørtabell, eller andre tabeller blir det veldig uoversikteleg.

 

Vi oppgraderte til 10.11 eine og aleine pga denne rapporten, og det var nok ikkje noko klokt val sidan den (og ein del anna ser det ut som ) ikkje virkar. Vi har fått god hjelp av vår support på Amesto til å finne ut av problem som vi har hatt med 10.11 på grunn av skjermbilder som "manglar" eller er delvis skjulte, feil eller manglar i oversettelse-tabellen, problem med utskrifter. Men dei har jo andre kundar og, så det er ikkje alt vi har funne ut av så lant.  Har leita i Visma Business Hjelp for kanskje å finna kor ein kan ta ut saldoliste på ein valgt periode, men finn det ikkje. Når hjelpefila i tillegg er ein salig blanding av norsk og engelsk er det ikkje så godt å finne noko der heller.

 

 

 

av David Aarstein

Hei,

Dette er sikkert noe som flere lurer på så har lagt ut en generell sak om hvordan dette kan løses.

Artikkelen om dette finner du her

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"