for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
Det har kommet nye SAF-T konti. Disse er med på versjon 16.10, men du kan importere dem til VBsys på tidligere versjoner - helt tilbake til versjon 13.
Og du bør ta en kontroll på om du har rett SAF-T konto i kontplanen din. At VBus forteller om Ekstakt match i Standardkonto status betyr ikke at SAF-T konto er rett. Jeg har satt opp en oversikt over konti hvor VBus ofte gir feil forslag - som jeg anbefaler at du sjekker:
Do you know if the VAT codes used by the test firms in the Community correspond to the SAF-T VAT codes? You can view it by clicking here on the website
Jag har skickat dig ett mail 😀
Men jag ska försöka förklara vad jag menar: jag har laddat ner och installerat "avgiftskode" och "standard avgiftskode (SAF-T)" från Partner community (https://vucustomer.visma.com/Download?areaId=435). Men jag tycker inte SAF-T avgiftskoderna stämmer i tabellen "Avgiftskode" i den nedlastningen. Se bild nedan på ett exempel jag finner är feil.
Hej Frode,
Jag har upptäckt detta också.
Vet du om momskoderna stämmer med SAF-T momskoderna som anges i de test selskapet som finns i community?
Jeg forstår ikke helt spørsmålet ditt; hva mener du med test-selskapene som finnes i community?
Karenlyst allé 56
0277 Oslo, Norge
Email: kundesenteret@visma.comCopyright © 2022 Visma.com. All rights reserved.