Mine områder

Logg inn Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"
Visma Business og -Regnskapsbyrå
avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
CONTRIBUTOR *

Slettet dokument i dok senter

Jeg har ved en feil klart å slette et dokument i dok senter. Jeg skulle slette en linje men slettet i stedet

hele dokumentet. Jeg har dokument nummret. Noen som vet om det er mulig å søke dette opp igjen. Det gjaldt en faktura som er godkjent av kunde.

3 SVAR 3

Sv: Slettet dokument i dok senter

Når du sletter dokumentet i Document Center, sletter du både filen og oppføringen i SQL. 

Det er dessverre ingen angreknapp på det. 

Det kan gå an, dersom du tar kontakt med driftsleverandør, og hører om de har backup av mappen der dokumentene lagres, slik at du kan få tilbake det opprinnelige dokumentet. 

Og så må du ta kontakt med forhandler og høre om de kan hjelpe til med å legge inn dette manuelt i SQL. 

Det rimeligste vil nok være å kontakte kunden og forklare situasjonen. 

Vebjørn Reinsberg

Highlighted

Hei!

Om du har mottatt dokumentet via Autoinvoice tror jeg du finner kopi der selv om det er slettet fra VDC. 

Eventuelt kan du sjekke i Approval om kopien ligger der, siden det har blitt godkjent av kunde. 

PARTNER

Hvis dokumentet lå i en status slik du beskriver så skal det ikke være mulig å slette dokumentet. For å slette dokumentet må du først slette flyten, gå tilbake til "nye dokumenter" og slette derfra. Du sier at dokumentet var godkjent, da ligger dokumentet med en status som ikke skal kunne slettes. Mulig du har filtrert det bort, at det ikke er slettet? 

(Hvis du vil lete etter filen så kan vi hjelpe med hvilken mappe du skal lete på ut fra dokumentnummeret)

Mvh Ørjan Myhr, Proplan AS Stavanger
Mobil 98260908