Mine områder
Hjelp
Anonymous
Ikke relevant

Visma rapportering

av Anonymous

Hei,

Før vi fikk oppdatert Visma Business kunne vi skrive ut åpen postliste tilbake i tid via eksterne rapporter. Slik at hvis vi hadde begynt på et nytt år kunne vi bruke eksterne rapporter til å få åpen postliste kunde/leverandør pr. 31.12 året før. Nå skal dette gjøres i Visma Rapportering. Går det an å få skrevet ut åpen postliste i visma rapportering uten å få kundene/leverandørene på hver sin side? På litt større firma med mange kunder/leverandører blir det etterhvert mange sider åpne poster. 

- Marie Eikeland

4 SVAR 4
Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hei,

I standard rapportpakke kom det i versjon 9.10.3.2 (som var tilgjengelig for forhandlere fra tidlig mai 2015) muligheten for å velge om du vil ha sideskift pr. kunde/leverandør eller ikke.

 

Kristine Hoff

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hei.

Vi har akkurat begynt å bruke Visma Reporting - har versjon 9.01.0 - her er dette fortsatt satt opp med en leverandør pr side...

Hvordan får vi kunder/leverandører samlet på en side?

 

- Marianne Kvernmoen

 

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Tusen takk for tilbakemelding 🙂 Vi får klare oss med alsersfordelt saldoliste enn så lenge 😉

 

Marie Eikeland

av Einar Fjørtoft

Hei!

Jeg er helt enig med deg og det er allerede tatt opp har kommet på forslagslisten for endringer.  Vi vil gjøre prøve å få dette inn som et nytt valg i dialogboksen før utskrift og vi vil prøve å få gjort dette både for åpen post og vanlig kontoutskrift.

Når dette vil komme?  Jeg kan dessverre ikke gi deg et tidspunkt, men vi har fått det opp på prioriteringslisten.

Det er ikke sikkert at det er behov for å ta ut hele åpen post listen tilbeke i tid.  I stedet ville jeg kanskje tatt ut aldersfordel saldoliste tilbake i tid i stedet.  Den er veldig mye mer komprimert og gir den nødvendige spesifikasjonen i forhold til regnskapet.  Denne rapporten gir også muligheter for spesifikasjon for hver enkelt kunde under hver aldersfordeling.

Einar Fjørtoft. 

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"