Mine områder
Hjelp
Eva Fjeldstad
CONTRIBUTOR ***

Avstemming arbeidsgiveravgift

av Eva Fjeldstad

Jeg savner terminoppgaven. Jeg bruker Sticos sitt avstemmingsskjema for arbeidsgiveravgift og dette går på terminer ( 2 mnd). Ved avstemming kjører jeg ut saldo for de to månedene det gjelder, men savner en rapport / liste som viser hva Contracting har lagt til grunn for tallet som sendes i a-meldingen. Er det mulig å få til dette ??

1 SVAR 1
Godkjent løsning
Anne Haagensen
VISMA

av Anne Haagensen

Ved bruk av knappen "Vis tall" ser man hva som Visma Contracting sender for hver A-melding. Denne kan sendes til Excel, og brukes som underlag for flere måneder.

Videre  har vi listen "Årsoppgave lønnstaker" som kan kjøres ut på fra-til måneder - altså pr. termin. Her trenger man ikke kjøre ut oppgavene til lønnstaker, men man kan velge å bare kjøre "årsoppgaven" for bedriften.

Videre anbefaler vi å bruke liste LT-totaler transer selektert på aktuelle måneder. Denne ble brukt for å kontrollere terminoppgaven, og vil også være kontroll liste / spørring for A-meldingen.

Forøvrig jobber vi med en avstemmings spørring over hva som er avsatt til regnskap og hva som er beregnet / sendt inn i A-meldingen. Som selvsagt kan selekteres på fra-til måned og dermed termin. Denne spørringen kommer i versjon 5.40.

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"