Mine områder
Hjelp

BOLIGMAPPA - SVARER IKKE

av Bjørg Astrid Kristofferstuen

Hei.

Er det flere som sliter med Boligmappa. Ved registrering av ny kunde velger jeg boligmappa og hent info, dette går bra, men når jeg trykker koble til skjer det inge ting og jeg får opp melding Boligmappen svarer ikke. Da må jeg avslutte programmet (dvs at jeg må ut av Visma Contracting) og logge inn på nytt. Går inn igjen i kunderegisteret henter opp kunden og trykker hent info. Da popper plutselig alt opp og kunden er koblet mot boligmappa??. Har brukt boligmappa flittig i veldig lang tid, men dette problemet har dukke opp nå og er nytt for meg

Bjørg A

 

18 SVAR 18

av Hege Johansen2

Hei!

Har dere versjon 11.11.02 av visma contracting?

og når oppsto dette problemet?

Vi har 11.11.02 og problemet dukket opp i månedskiftet juni/juli. I går gikk alt fint, men i forrige uke var det ille. Tull hver eneste gang jeg skulle koble til. Ikke problem med å få hentet info fra boligmappa, men det når man trykker kobler til.. da skjærer det seg.

Bjørg Astrid

Hei igjen

Da har jeg sendt deg to nye programmer som det er blitt gjort endringer i etter versjon 11.11.02.

så håper vi dette retter problemet.

 

Ha en fin dag:)

Atle Jan Westrheim
CHAMPION *

av Atle Jan Westrheim

Ligger disse filen tilgejngelig for nedlasting? Vi har fremdeles disse feilen fra tid til annet.

av Hege Johansen2

Hei

De ligger ikke tilgjengelig her

men jeg kan sende de også til deg

Men dere må ha versjon 11.11.02 av contracting

 

Ellen Hillestad
CONTRIBUTOR *

av Ellen Hillestad

Jeg har og hatt problem med boligmappen i lengre tider. Kan du sende de filen til meg også?

 

 

av Hege Johansen2

Hei

Jeg sender deg programmet på mail:)

Atle Jan Westrheim
CHAMPION *

av Atle Jan Westrheim

Ser ut til å ha løst minneproblemet.

Thrine Hoel
CHAMPION *

av Thrine Hoel

Gjelder dette minnekonflikt også??
Synes ting var veldig greit en stund, men nå må jeg ut og inn av Visma annenhver gang jeg skal inn i boligmappa!!

Har siste versjon!

av Hege Johansen2

Hei Thrine

Hvis du har siste versjon av contracting, 11.11.02, så skal jeg sende deg 2 nye programmer.

Sender deg disse på mail nå:)

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hei, samme problem her.

Kan du sende filene til meg også?

Mvh Janne Møller

av Hege Johansen2

Hei Janne

Jeg sender deg en mail med disse programmene:)

 

Problemet mitt ble løst 🙂

TakkSmilefjes glad Da har jeg kjørt inn de nye programmene og håper dette løser problemet Mann ler høyt

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

har tilsvarende problemer og problem med at når jeg skal legge til en kunde, sier systemer at jeg må gå ut av Visma og inn igjen. Dette skjer flere ganger om dagen, litt lei Bolilgmappafeil egentlig, selv om vi bruker den mye

av Hege Johansen2

Hei

 

Hvilken versjon er det dere har av visma contracting pr i dag?

og er dette problemet noe som nettopp har oppstått?

 

 

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

VI har Visma 11.11.02 og dette problemet har vært der siden i våre ihvertfall

av Hege Johansen2

Hei igjen

Da har jeg sendt deg to nye programmer som det er blitt gjort endringer i etter versjon 11.11.02.

så håper vi dette retter problemet.

 

Ha en fin dag:)

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"