Mine områder
Hjelp
Håvard Løkken
CONTRIBUTOR *

Contracting Works vs Contracting

av Håvard Løkken

Hei

 

Hvor lenge er det planlagt å holde Contracting i live? Vi det bli gitt noen anbefalinger på hvilke systemer vi bør velge i stede?

1 SVAR 1
John Trygg
VISMA

av John Trygg

Hei!

 

Per dags dato er det ikke satt en stoppdato for Visma Contracting, kundene våre vil få en informasjon om dette en god tid i forkant. Mulig sluttdato 3 - 5 år fram i tid.

 

I forbindelse med vårt kundeseminar i april, lanserte Visma sitt anbefalte produkt, "Contracting NXT". I løpet av mai vil informasjon om dette bli sendt ut til alle kunder av Visma Contracting.

 

Contracting NXT vil bestå av "Contracting Works", "SpeedyCraft/Handyman", regnskapssystemet "Business NXT", Lønnssystemet "Payroll", reiseregningssystemet "Expense", fraværsregistrering "Calender", rapportsystemet "Onestop Rapportering"

 

Alle systemene er skybaserte og har hver for seg vært i drift ute hos kunder av Visma i lengre tid. Vi jobber nå med en integrasjon mellom systemene. Det skal ikke være noen filoverføringer, felles data overføres via forskjellige "API'er".  

 

Planene er å få en avtale med en kunde som ønsker å være en Pilot-kunde. Over sommeren vil vi fortløpenede få inn flere piloter slik at vi får testet systemet i drift hos kunder med forskjellige krav til løsning.

 

Ta gjerne kontakt med oss dersom du / dere har flere spørsmål. Gjerne da ved å sende en epost til meg "john.trygg@visma.com" eller til Ole Christian Jacobsen på epost "Ole.Christian.Jacobsen@visma.com"

 

 

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"