for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
Kan man benytte ordrebehandling til å lage serviceavtaler for f.eks. service og kontroll? At vi kan legge inn at vi skal kontakte kunden om f.eks. 2 år for ny service. Og at dette varsler oss automatisk på den satte datoen.
Og finnes det en funksjon hvor slike serviceavtaler kan sendes ut til kunde på e-post automatisk? På samme måte som man får et brev eller e-post fra bilverkstedet om EU-kontroll eller tannlegen om ny sjekk? Slik at kunden blir påminnet om å kontakte oss for en ny avtale?
De sa på support at det var en slik løsning, men vi har ikke funnet noe som ligner på det.
Håper på positivt svar.
Løst! Gå til løsning.
Hei, jeg er også interessert i denne rutinen. kunne du sendt dette til meg også?
Einar S. Kulleseid, TECA
Hei! Det er nå laget et brukertips her på Community med beskrivelse av Serviceavtaler:
Ha en god dag:)
Hei og takk for tilsendt link, som vel egentlig bare er det som finnes i hjelp på VC idag.!
Jeg har benyttet Serviceordre på endel serviceavtaler på periodisk service Ventilasjon.
Løsningen fungerer for så vidt greit, men er litt komplisert å benytte fullt ut, og jeg føler
kanskje også at løsningen er litt uferdig!(?)
- Er det noen jeg kan kontakt som er god på dete med Serviceordrer og som benytter seg av dette?
Mvh
Einar
Hei!
Ja, det stemmer, beskrivelsen ligger også i "hjelpen" i VC.
Send en mail til john.trygg@visma.com . Han kan nok svare deg på spørsmål vedr. Serviceordre og erfaringer fra andre kunder rundt denne rutinen.
Hei, kan du sende denne rutinen til meg også. Mvh Gudny
Hei! Det er nå laget et brukertips her på Community med beskrivelse av Serviceavtaler:
Hei!
Vi har en rutine som, heter serviceavtaler.
Sender deg litt beskrivelse rundt dette. Skulle du trenge innføring/opplæring vedr. denne rutinen kan du bestille konsulenthjelp her på Community under "Kontakt oss".
Hei. Jeg er også interessert i denne rutinen. Kan du sende til meg også?
Mvh. Roger
Hei Anne
kan du sende rutine til meg også 🙂
Mvh Morten
Hei. Jeg er også interessert i denne rutinen. Kan du sende til meg også? Mvh Nina 🙂
hei, jeg er også interessert i denne rutinen. kunne du sendt dette til meg også?
Visma Software AS
Karenslyst allé 56
0277 Oslo, Norge
Tlf: 09101