for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
Jeg registrerer at stadig flere fakturasystemer får funksjoner for automatisk godkjenning/ forhåndsgodkjenning av faktura.
F.eks. godkjenne at faktura på abonnement kan være i størrelsesorden x kr +- y% og innenfor forhåndsdefinert tidsintervall kan godkjennes og konteres automatisk når den kommer til systemet.
Mange av fakturaene som kommer inn i systemet er repeterende og med faste beløp, så en slik forhåndsgodkjenning ville "automatisere" og effektivisere en god del på flyten.
Er dette noe som vurderes å få inn i Document center, eventuelt approval?
Kanskje finnes det en slik funksjonalitet allerede som jeg har oversett?
Tenker at noe av det viktigste ved en slik funksjon er frekvens - hvor ofte skal fakturaen komme. Månedlig, kvartalsvis osv.
Hvis kortere tid siden forrige faktura enn definert frekvens bør ikke fakturaen autogodkjennes.
Uten slik kontroll tror jeg ikke vi ville turt å benytte funksjonen. Hjelper jo ikke om fakturabeløpet er innenfor hvis perioden allerede er fakturert.
Hadde vært kjempebra.
Innspill til en slik funksjon:
Slenger meg på denne. Vi vurderer å endre fra Visma Business til Visma.net og vi ønsker informasjon på om Forhåndsgodkjenning av abonnementsfaktura er mulig enten i .net eller i document center?
Karenlyst allé 56
0277 Oslo, Norge
Email: kundesenteret@visma.comCopyright © 2022 Visma.com. All rights reserved.