Mine områder
Hjelp
RuneMeirelesAAV
CONTRIBUTOR ***

VDC kommentarer følger ikke med til Visma Net approval

av RuneMeirelesAAV

Hei alle. 

 

Vi fikk installert VDC i vår, og uvisst av hvilken grunn satt forhandleren opp versjon 16.10.2. Det jeg merker, er at notater som ligger på dokumentet før det sendes på flyt til approval, ikke følger med til appen eller web-approval. Det betyr at "varsler" som at fakturanummer allerede er registrert (og dermed mulig duplikat), eller kommentarer som den som fordeler flyten legger på, ikke sees av den som skal godkjenne.

 

Er dette fremdeles et issue i siste versjon, om ikke, i hvilken verjson ble dette rettet? Om det er et issue, er det allerede innmeldt til Visma?

5 SVAR 5
RuneMeirelesAAV
CONTRIBUTOR ***

av RuneMeirelesAAV

Hei alle. Jeg har nå oppgradert til versjon 17.10.2 på Visma Business og Document Center, men kommentarer jeg legger inn på dokumentet i VDC blir ikke synlige i appen Visma Manager.  Godkjenningskommentaren kommer tilbake til VDC, så jeg ser alle kommentarene der, men ikke i hverken appen eller web-approval. Det står bare at den er aktivert fra Visma Document Center.

 

Er det noe mer jeg må gjøre for å få til dette?

Godkjent løsning
Svein Holanger
VISMA

av Svein Holanger

Fra versjon 17.10 er det mulig å også sende de notatene som skrives på hovedsiden til Approval. Hvis man ønsker dette, må det aktiveres fra System / Visma.net Approval innstillinger.

Les om nyhetene i 17.10 her

RuneMeirelesAAV
CONTRIBUTOR ***

av RuneMeirelesAAV

Der var det ja. Nå funker det 🙂 Takk.

Godkjent løsning
Lasse_J
PARTNER

av Lasse_J

Kom i versjon VDC 17.10.0

amundsf
ACTIVE CONTRIBUTOR *

av amundsf

Dette kom det støtte for i en av 17-versjonene, jeg husker ikke hvilken av dem. 

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"