Mine områder
Hjelp
Anonymous
Ikke relevant

Documentsenter kan ikke åpnes fra Visma Global

av Anonymous

Etter oppdatering av Windows 10 kan jeg ikke åpne Visma Documentsenter fra Global. Er ikke sikker på om dette har sammenheng med oppdateringen, men det er ikke gjort andre endringer på maskinen. Jeg har pratet med support, men de kunne ikke finne en løsning på dette umiddlbart. Er det noen andre som har vært utfor det samme og eventuelt kan hjelpe?

5 SVAR 5
Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Jeg er klar over at dette er et gammelt spørsmål og kanskje er ikke forutsetningene de samme, men vi hadde samme symptom etter installasjon av Visma Global og Visma Documentsenter på en ny Windows 10 maskin.  Årsaken viste seg å være at vi installerte Visma Global i 64 bits versjon, mens Visma Documentcenter visstnok bare finnes i 32 bits versjon. Det var nok til at de ikke fant hverandre. Løsningen var å installere Visma Global 32 bits versjon istedet.

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Dette er gyldig den dag i dag Installerte 64 bit Golbal, og det virket ikke. Nedgraderte til 32-bit, og plutselig så virket alt. Det brude kanskje opplyses bedre fra Visma. Det er mange av oss som oppgraderer arbeidsstasjoner.

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hei Jorunn.

Det hørtes ut som om du har en teknisk utfordring der. Anbefaler derfor at du tar kontakt med din forhandler for å finne ut av det.

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Prøver å åpne via: Vis - Visma Document Center. Men det skjer absolutt ingenting når jeg trykker der.  

GuriSletta
CONTRIBUTOR **

av GuriSletta

Og da prøver du å åpne via: Vis - Visma Document Center? Jeg må i tillegg trykke på krysset øverst i høyre hjørnet for å se fakturaen.

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"