Mine områder
Hjelp
Anne Seljord
CONTRIBUTOR ***

Nye prislister for regnskapsbyråer 2017

av Anne Seljord

Nå har jeg brukt ca 1 time på Visma Community for å få lastet ned prisliste for 2017 og har ennå ikke klart det.

Har kommet så langt at jeg har funnet en link men ved å trykke på den så kommer jeg inn på diskusjonsforum og finner ingen prisliste. Mulig jeg ikke kan bruke nye community men kan noen hjelpe?

7 SVAR 7
Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hei

Prislister vil i løpet av dagen legges ut på området "For Regnskapsbyrå"  Dette er et lukket område for dere regnskapsførere.

Vi sees på Community For Regnskapsbyrå! 🙂

Anne Seljord
CONTRIBUTOR ***

av Anne Seljord

Er prislista lagt ut? Jeg klarer fortsatt ikke å finne den.

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hei

Prislistene ligger på innlogget Community For Regnskapsførere. Trykk her så finner du det.

Bjørn Ulvik
CONTRIBUTOR *

av Bjørn Ulvik

Hei, hvordan får man tilgang til "community for regnskapsførere"? Oppretter ny konto i tillegg til den man har fra før?

av Helga Marie Auran

Hei @Bjørn Ulvik

Denne tilgangen får man automatisk når man er registrert som et regnskapsbyrå i våre systemer. Iom at dere er registrert med en annen bransje har jeg nå lagt til dette manuelt på din eksisterende bruker.

Du finner området "For Regnskapsbyrå" ved å søke i boksen på høyre side eller velge området under "Mine Områder".

Navigere til områder_AO.PNG

Kind regards,
Helga
Give a 'like' if you found this useful or/& 'accept the solution ' if it was the answer to your question. This helps others in the Community! 🙂

av Stian Alexander Lie

Hei, 

jeg tror nok ikke de prisene ligger offentlig tilgjengelig. Ta kontakt med din forhandler så får du de prisene som gjelder. 

Anne Seljord
CONTRIBUTOR ***

av Anne Seljord

OK. De har gjort det før. Da er det dumt at det ligger link til prislistene.

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"