for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
Ved utskrift av åpen post liste kunder med notat og åpen post liste leverandører med notat pr periode 12 2018, blir ikke den første kunden/leverandøren med åpen post med i lista. Resten av kundene/leverandørene kommer med i lista. Listene viser altså en kunde/leverandør for lite og sum åpne poster er tilsvarende feil. Har ikke hatt dette problemet i tidligere versjoner av Global. Kjent feil? Løsning?
Hei,
Jeg tester på versjon 13.10 og får ikke gjenskapt det du beskriver i mitt datasett.
Jeg kjenner jo ikke til hvilken versjon du er på, men det beste er å ta kontakt med support. Det er jo mulig det har vært en feil på den versjonen du benytter.
Mvh
Tonje
Vi har også versjon 13,10.
Første åpne kunde/leverandør med notat kommer ikke med i liste når nevnte liste skrives ut.
Bare notatet kommer med. Kikke navn og beløp. Beløp blir heller ikke med i summen åpne/poster.
Denne stemmer altså ikke med 1530.
Slettes notatet vises kunden korrekt i nevnte liste. Så fort notat legges inn igjen oppstår samme feil.
Dette er en feil som kom med versjon 13/10. Dette er lister vi benytter hele året og spesielt mye nå i årsoppgjøret og det har fungert i mange år. Har forsøkt å nevne dette for support men lite gehør de. Ser ingen grunn til at vi skal måtte kontakte forhandler for å få rettet programfeil. Har i dag brakt saken høyere opp i systemet og håper rette ansvarlig tar tak
Karenlyst allé 56
0277 Oslo, Norge
Email: kundesenteret@visma.comCopyright © 2022 Visma.com. All rights reserved.