Mine områder
Hjelp
Anonymous
Ikke relevant

Beløp ikke generert

av Anonymous

Før vi overførte lønna, så ble den sjekket, og vi fant ut at på en ansatt, så var det fortsatt 0,- i beløp, selv om det stod både timelønn og antall timer. Jeg trykket da gjennom hele linjen en gang til, og lønnsberegning alle på nytt. 

Etter at lønna var godkjent og overført, så ser vi at det har skjedd med en til, uten at vi har sett det. Hvordan kan det skje? Trodde at det iallefall ble generert beløp når man trykker "lønnsberegning alle"?

4 SVAR 4
Synnøve Hansen1
CHAMPION *

av Synnøve Hansen1

Jeg opplevde noe tilsvarende i går. Hadde 2 reiseregninger som jeg importerte.

Disse måtte jeg fjerne noen lønnsarter på for å endre til andre arter.

Første gang jeg beregnet var sum med i summerings linje (art 902) selv om jeg tatt vekk disse artene og beregnet, forskuddstrekk var og med selv om det ikke var noe skattegrunnlag igjen.

Jeg beregnet på nytt flere ganger tror jeg og fikk det vekk etter hvert.  Vi pleier vanligvis ikke gjøre det med

reiseregninger, men det var spesielt tilfelle, tror dessuten jeg har gjort det for noen år tilbake og at det gikk

greit den gangen.

 

Berit Gamst
CONTRIBUTOR *

av Berit Gamst

Hei. Jeg har sett at det kan skje hvis du endrer lønnsarten som du opprinnelig hadde registrert. Eks. endrer lønnsarten for overtid.  Jeg legger inn antall på nytt når jeg endrer på lønnsart i en allerede registrert linje.

av Gunnar Glendrange

Det høres/ser veldig rart ut.

Antar du registrerer lønnsart 5 både på andre, og aktuell person - og med det ser at beløp automatisk beregnes når du registrerer på lønnsarten (skulle sats mangle, så vil du ikke få registrert linjen).

 

Vil be deg følge ekstra godt med neste gang - evt ta kontakt med support umiddelbart. 

Merk forsåvidt at om du av en eller anen grunn får registrert kr 0 i beløp, så blir resultatet det.

 

Hvis du logger endringer du gjør, skal det fremkomme av den.

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Har opplevd det samme, så jeg følger denne tråden for å se hvilke svar du får 🙂

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"