Mine områder
Hjelp
Anonymous
Ikke relevant

Oversikt over ansatt AA register

av Anonymous

Hei. Lurer på hvordan jeg kan få opp liste over ansatte, før kunne man gå i Altinn (AA-registeret) å se på oversikten men ikke nå. Noen tips?

3 SVAR 3
Sandra Rian
CONTRIBUTOR ***

av Sandra Rian

Men har det ikke blitt sagt at de timelønnede kan ha oppgitt 100 % på stillingsprosenten sin i lønnsprogrammet, men at det er de innrapporterte timene som blir registrert?

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hei Unni.

 

Takk for svar. De sender meg lista også men fikk samtidig sjekket med en ansatt om timer pr. uke stemte og det gjorde det. Det er viktig å sette antall prosent den ansatte jobber, stillingsbrøk under Ansattopplysninger. Under SSB/AA opplysninger står 37,5 pr uke men fordi det står 70 % stillingsbrøk vil den automatisk regne seg til 26,2 timer pr. uke på NAV sin liste. Håper dette kan hjelpe.

Unni Isaksen
CONTRIBUTOR ***

av Unni Isaksen

Hei!

Jeg måtte bestille utskrift fra AA registeret i brev (tlf 62 02 40 50). 

Fikk oversikten i dag, men her er mye som ikke stemmer! Ingen timelønte er registert med 37,5 t/uke. Vi som har hatt både fast lønn og overtidstimer får noen snodige arbeidstider (min er oppgitt til 23,37 t/uke.) 

Han jeg snakket med på NAV mente at det var feil i innsendte data. Har ikke fått noen feilmeldinger på dette, tror jeg.. Får leite litt til!

 

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"