for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
Vil det snart komme på plass driftsmiddelkartotek i periode også slik det er i år? Det er veldig tungvint å ikke ha det så det bør være høyt på prioriteringslisten.
Hei dere 🙂 Vi har absolutt planer om løpende ajourhold av driftsmidler i Periode & År. Ambisjonen er å erstatte Finale Avstemming, Driftsmidler og Konsolidering. Vi kommer med avstemmingsplan i P&Å snart, som er begynnelsen på erstatningen av Finale Avstemming, deretter skal vi se på både konsolidering og driftsmidler 🙂
Takk for engasjementet, det setter vi pris på!
Sterkt sterkt savnet! Automatisk ajourhold av avskrivninger hver periode er kanskje den mest arbeidsbesparende enkeltfunksjonen jeg kan tenke meg.
Enig, kjempe dårlig at dette mangler i forhold til finale, en av de tingene som jeg savner mest
Ja jeg har brukt Finale i mange år jeg også og det er helt klart en ulempe slik det er nå særlig på de kundene som har mange driftsmidler. Å bruke forskjellige sidesystemer gjør det ganske så tungvint.
Ja, jeg har tatt 2023 ut i excel og vedlikeholder der, men liker ikke å gjøre det på den måten.
Karenlyst allé 56
0277 Oslo, Norge
Email: kundesenteret@visma.comCopyright © 2022 Visma.com. All rights reserved.