Mine områder
Hjelp
Rune Kleiven
CONTRIBUTOR **

Driftsmiddelkartotek i VPÅ Periode

av Rune Kleiven

Vil det snart komme på plass driftsmiddelkartotek i periode også slik det er i år? Det er veldig tungvint å ikke ha det så det bør være høyt på prioriteringslisten.

5 SVAR 5
AndersTetlie
VISMA

av AndersTetlie

Hei dere 🙂 Vi har absolutt planer om løpende ajourhold av driftsmidler i Periode & År. Ambisjonen er å erstatte Finale Avstemming, Driftsmidler og Konsolidering. Vi kommer med avstemmingsplan i P&Å snart, som er begynnelsen på erstatningen av Finale Avstemming, deretter skal vi se på både konsolidering og driftsmidler 🙂 

 

Takk for engasjementet, det setter vi pris på!

Kakemann
CONTRIBUTOR *

av Kakemann

Sterkt sterkt savnet! Automatisk ajourhold av avskrivninger hver periode er kanskje den mest arbeidsbesparende enkeltfunksjonen jeg kan tenke meg.

Freann3
CONTRIBUTOR *

av Freann3

Enig, kjempe dårlig at dette mangler i forhold til finale, en av de tingene som jeg savner mest

Rune Kleiven
CONTRIBUTOR **

av Rune Kleiven

Ja jeg har brukt Finale i mange år jeg også og det er helt klart en ulempe slik det er nå særlig på de kundene som har mange driftsmidler. Å bruke forskjellige sidesystemer gjør det ganske så tungvint.

Freann3
CONTRIBUTOR *

av Freann3

Ja, jeg har tatt 2023 ut i excel og vedlikeholder der, men liker ikke å gjøre det på den måten.

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"