Mine områder
Hjelp
Cecilie Willard
CHAMPION *

Hva skjer i Visma Calender i dag - fremstår som hele systemet henger og ingenting fungerer

av Cecilie Willard

Hei,

Visma Calender fremstår som ubrukelig i dag.

*  Jeg prøver å legge inn en sykemelding, får gjort det, men når jeg trykker "OK" så ligger det ingenting i Calenderbildet. Fraværssaldoen går derimot opp.

*  Fravær som er lagt inn i mars, godkjent og overført til H&L, INGENTING viser! Hele calenderen er blank

*  Prøver å få ut "overtidstimer" ved å nulle ut saldo. Får trykket inn, men når jeg trykker OK, så skjer ingenting.

* Den ansatte skal ha 7,5 timer som ordinær arbeidsdag. Der hvor ansatte har registrert noe, kan det stå 15t normaltid, 37,5t normaltid, noen steder også 45t normaltid.

*  I timesaldolisten så kan ansatte ha 30,5t overtid denne måneden. Men i bildet viser det 40,5t mertid og minus 10t ekstratid.

 

Vi skal snart føre lønn. Dette bildet i Visma Calender nå skremmer meg! Hvordan vil overføringen bli? Vil en feriedag bli til 37,5t ferie? Vil velferdsdager gi den samme feilen?

Ansatte kan legge inn fravær på fravær uten at det viser i bildet.

 

Håper på snarlig tilbakemelding om hva som skjer her.

Med vennlig hilsen

Cecilie Willard

2 SVAR 2
Hege Talmo
CONTRIBUTOR *

av Hege Talmo

Opplever det samme som deg jeg også

ulrik falck
VISMA

av ulrik falck

Hei @Cecilie Willard vi jobber med å rette dette nå. Kanskje du kan ta kontakt med vår support slik at vi kan få registrert det og følge opp der?

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"