Mine områder
Hjelp
erikgustavsen
CONTRIBUTOR **

Feil på leveransetellerne

av erikgustavsen

Hei,

 

Vi opplever stadig feilmeldingen "Feil på leveransetellerne" når en leveranse skal fullføres. Den eneste muligheten vi har til å få rettet dette er å melde feilen til vår VN partner som deretter tar det videre til Visma. Visma må deretter gjøre noe scripting for å løse opp problemet.

 

Er det noen pågående initiativer for å permanent løse denne buggen?

8 SVAR 8
KLM81
CONTRIBUTOR *

av KLM81

Er det noe nytt om denne saken? Får stadig denne feilen

AndreasS1
CHAMPION **

av AndreasS1

Dette har vi også opplevd ved flere anledninger de siste månedene. 

seriksen
CHAMPION *

av seriksen

Dere kan forsøke å gå inn på selve salgsordren og prøve å behandle den derfra dersom lager er oppdatert. 
Behandlinger - Klargjør faktura.
Dette løser selvsagt ikke feilen permanent - men det kan muligens fungere som en workaround i mellomtiden(?) 

heleneavt
CONTRIBUTOR **

av heleneavt

Enig - purr!

Nå har det eskalert og våre leveranser henger på 4 uken. Helt umulig å ha kontroll nå.

av Wetle B - Dataplan

Hei, Jeg har en sak inne hos visma nå, for å se om dette kan rettes. evetuelt finne feilen. Visma mener dette har noe med Api kall. Er dette tilfelle hos dere andre også?

heleneavt
CONTRIBUTOR **

av heleneavt

Dette er vi også interessert i. Opplever det ofte, løses relativt raskt, men er en forsinkelse og hickup vi gjerne vil unngå.

seriksen
CHAMPION *

av seriksen

Denne feilen har vi også sett. 
Flott om dette kan løses, eller om vi kan få en forklaring på hvordan vi kan komme rundt dette problemet når det oppstår. 

erikgustavsen
CONTRIBUTOR **

av erikgustavsen

Purr

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"