Mine områder
Hjelp
Treehugger
CONTRIBUTOR **

Feilmelding som dukker opp i flere prosesser i Financials

av Treehugger

Hei,

Jeg får en feilmelding som dukker opp gjennom hele Financials, og hindrer meg i å gjennomføre prosesser. Samme feilmeldingen dukker opp i forksjellige varianter, avhengig av menyen jeg befinner meg i.

Når jeg prøver å registrere en kundefaktura: "Feil: Avdeling, Prosjekt, Sak, Attestant av DiscTakenSubID finnes ikke i systemet"

Når jeg går inn i vedlikehold av kunder eller når jeg prøver å opprette en ny kunde: "Feil: Avdeling, Prosjekt, Sak, Attestant av CSalesSubID finnes ikke i systemet."

Når jeg går inn i vedlikehold av leverandører eller prøver å opprette en ny leverandør: "Feil: Avdeling, Prosjekt, Sak, Attestant av VExpenseSubID finnes ikke i systemet."

Når jeg prøver å opprette en faktura fra innboks: "Feil: Avdeling, Prosjekt, Sak, Attestant av APSubID finnes ikke i systemet."

Løsningen er kanskje enkel, men jeg vet ikke hvor jeg skal begynne å lete, ettersom programmet er nytt til meg. (Har prøvd hjelpemeny, og har meld inn saken til forhandler hvor jeg har supportavtale, men de har ikke kapasitet til å ta seg av supportsaker.)

Takknemlig for innspill. 

1 SVAR 1
Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hei,

Denne saken følges opp av forhandleren din mot support så det er ingen enkel løsning men en sak som utvikling måtte se på og løse.

Regner med at dette er iorden i løpet av dagen.

 

 

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"