Mine områder
Hjelp
Lisa Heie
CONTRIBUTOR ***

Rapport for Omsetning pr leverandør i Visma.net?

av Lisa Heie

Jeg kan ikke finne en rapport som viser omsetning pr leverandør for en gitt periode? Noen som vet om dette fins, eller hvordan jeg på annen måte kan lage en slik rapport?

6 SVAR 6
Arthur Kvalheim
CHAMPION ***

av Arthur Kvalheim

Dette lurte jeg også på, og rapporten Leverandørhistorikk hjelper meg litt på vei. Men jeg kunne tenkt meg en rapport som lister opp leverandørene per rad, med kolonnen Kjøp for hele perioden (ikke kjøp per måned per leverandør, slik som Leverandørhistorikk-rapporten viser). 

Er det noen som har klart å finne/lage en slik rapport? Jeg finner det heller ikke blant malene i OneStop.

Arthur Kvalheim
CHAMPION ***

av Arthur Kvalheim

Jeg fant det etter et par minutter til med leting. Rapporten Leverandør historiesammendrag i Financials 🙂

Joakim B
PARTNER

av Joakim B

Usikker på hva du mener, har du sette på de rapportene og forespørslene som ligger under Leverandørreskontro? 

Lisa Heie
CONTRIBUTOR ***

av Lisa Heie

Jeg trenger en rapport som viser sum kjøp pr leverandør for en gitt periode. 

Har lett blant de rapportene som finnes på Leverandør-siden, både under forespørsler og rapporter, men får kun frem rapporter som gir IB og UB samt bevegelse i perioden.  

 

Godkjent løsning
Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Rapporten som heter Leverandørhistorikk høres ut som kanskje gir deg det du er ute etter?

Lisa Heie
CONTRIBUTOR ***

av Lisa Heie

Ja, den har jeg funnet. 

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"