Mine områder
Hjelp
Anonymous
Ikke relevant

Hente ut reiseregninger fra Visma.net Expense

av Anonymous

Er det mulig å hente ut bilagene/reiseregningene som ligger inne på Expense i en samlet oppgave. Det ser ut som at man må hente en og en reiseregning. Ser jeg trenger noen av bilagene som ligger vedlagt reiseregningene, og da hadde det vært greit å hentet ut alt jeg trenger i en nedlasting, gjerne splittet pr. reiseregning som filnavn.

5 SVAR 5

av Gunnar Glendrange

Så bra du fant ut av det, og flott du oppdaterte tråden!

Jo, Expense-Approvere er gratis:)   Det er Expense-brukere som koster.

 

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hei igjen . Fant ut at. Viste ikke at vi kunne opprette gratis brukere som bare skulle se......:)

 

Med Visma.net Expense kan bedriftens reiseregninger og utleggsrefusjoner gjøres elektroniske. Dette er en fin mulighet som effektiviserer våre kunders forretningsdrift.

Eliminerer reiseregninger med kvitteringer på papir! Eliminer papirdokumenter som sendes til godkjennelse "flyt" rundt omkring i organisasjonen. Eliminer ringpermer fulle av reiseregninger!

 

Med elektroniske reiseregninger er reiseregningsarkivet i Visma.net.

Et arkiv også revisor kan få tilgang til. Helt gratis!

Tilgjengelig hvor som helst og når som helst. 

 

Utover det, er vi kjent med ønske om også få tilgang til reiseregningene fra Visma Dokumentsenter / Visma økonomisystem.

Ønsker du å definere en slik bruker?  Gi bruker "System viewer" tilgang til Approval.

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hei Gunnar

 

Vi ønsker ikke at vi har en egen bruker som revisor har,som vi må betale for. Jeg kan forklare deg hva jeg mener på telefon, så fint om du kan ringe meg opp på 45956309. Takk. Mvh Morten

av Gunnar Glendrange

Ingen mulighet for enkelt ta ut alle reiseregninger, i en struktur som gjør at revisor har full og god oversikt ... det dere spør om og ønsker har man tilgang til i Visma.net Approval  (altså bruker med tilgang til alle reiseregninger - les Expense Approver)

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hei. Dette spørsmål bør bli svart på. Vi har revisore som etterspør slik dokumentasjon for et selskap og da er det veldig tungvint å ta ut en og en. Bør vel være en enkelt møte å lage en eksport av flere? Mvh Morten Auen

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"