Mine områder
Hjelp
Kaj Arne Sortebech1
CHAMPION *

Tilleggsdokumentasjon til reiseregning

av Kaj Arne Sortebech1

I tillegg til f.eks flybillettregning, så ønsker revisjon at vi legger ved f.eks "Bording Pass".

Ved utlegg i annen valuta, så er det ønskelig med tilleggsdokumentasjon som viser vekslingskurs, dvs hva man har betalt i norske kroner.

I tillegg er det ønskelig å legge ved f.eks noe som bekrefter hensikten med reisen, f.eks innkalling, kursprogram etc.

Hvordan kan man knytte slike dokumenter til reiseregningen? Eller vil det komme muligheter til dette?

4 SVAR 4
Godkjent løsning
Kaj Arne Sortebech1
CHAMPION *

av Kaj Arne Sortebech1

Håper også at det kommer i en senere versjon, fordi vi for vår del (i det kommunale foretaket jeg jobber i) har regelverk som gjør at all nødvendig dokumentasjon må ligge ved reiseregningen. Så lenge dette ikke lar seg gjøre, så kan ingen av våre ansatte bare levere elektronisk reiseregning.

Godkjent løsning
Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hei,

Det er ikke mulig i dagens versjon. Vi håper det kommer med i en senere versjon. 

 

Anniken

Kaj Arne Sortebech1
CHAMPION *

av Kaj Arne Sortebech1

Problemet er ikke å koble 1 (et) dokument til en transaksjonslinje. Problemet er tilleggsdokumentasjon og/eller flere dokumenter til samme transaksjon.

Man kan ha en flybillett og i tillegg skanne et bordingpass som viser at man faktisk har reist, dvs 2 dokumenter.

Man kan ha en billett, regning på billetten og en utskrift fra banken på vekslingskursen (dvs hva man virkelig har betalt), dvs 3 dokumenter.

Til slutt kan man ha f.eks en invitasjon til et kurs som forteller hva man har deltatt på.

Man kan selvfølgelig slå sammen ulike dokumenter til en fil på forhånd, men det øker nok utfordringene for de fleste og krever programvare som gir en slik mulighet. Derfor burde det være mulig å laste flere dokumenter til samme transaksjon og laste opp dokumentasjon til selve reisen.

Godkjent løsning
Morten A. Karlsen
VISMA

av Morten A. Karlsen

Hei. Dokumenter kan knyttes til transaksjonen via Visma Attache eller Dropbox eller fil.

http://community.visma.com/no/software/produkter/Vismanet-Expense/brukertips/annet/Laste-opp-kvitter...

 

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"