Mine områder
Hjelp
Anonymous
Ikke relevant

Utleggstyper som er inaktive for redigering etter 1 gangs godkjenning, Representasjon og Overnatting

av Anonymous

Oppdaget at utleggstype Overnatting og Representasjon er inaktiv, at vi ikke får velge de på korrigering av et utlegg.

Jeg får bruke de ved føring av en reise, men ikke korrigere etter at reisen har vært godkjent 1 gang, de kommer til meg som lønningsansvarlig til slutt, og jeg ønsker og korrigere til Representasjon på det ene utlegget.

Disse utleggstypene står også aktive og begge har lønnsarter på både innenlands og utenlandsInaktive utleggstyper.PNGUtleggstype Overnatting aktiv.PNGUtleggstype Representasjon Aktiv.PNG.

Flere som har det slik?

4 SVAR 4
Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Ja, jeg har det på samme måte. Håper det finnes en løsning på dette.

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Ja, jeg ser ingen grunn til at den ikke skal være aktiv, selv etter 1 godkjenning.. Det skjedde rett før jul, så jeg tenkte at det sikkert bare var en bugs som de rettet fort opp i, men er kanskje ikke så mange som har oppdaget dette enda?

Godkjent løsning
Liv Marit Høiby
VISMA

av Liv Marit Høiby

Hei @Anonymous og @Anonymous! Grunnen til at dere ikke får velge å endre en reiseregning til utleggstypene overnatting og representasjon er fordi disse utleggstypene krever tilleggsinformasjon om hvem som f.eks har spist og overnattingssted. Reiseregninger som er laget med feil utleggstype og skal endres til overnatting eller representasjon må dermed avvises. Den ansatte må deretter endre type og fylle inn informasjon som kreves og sende til godkjenning på nytt.

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Takk for svar!

Hvor og når ble denne endringen publisert? 

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"