Mine områder
Hjelp
Anonymous
Ikke relevant

Visma Expense, integrasjon mot bank

av Anonymous

Vi opplever at Visma er lite villige til å feilsøke og bidra til at problemer løses. Vi har meldt inn via forhandler at vi pt har mange brukere som opplever at transaksjoner ikke dukker opp i Expense og har pt 3 uker delay. Banken sier at transaksjoner er sendt videre til Visma på bokføringsdato. Visma på sin side svarer at: "Hadde dette skjedd gjentatte ganger burde vi ha feilsøkt mer. I og med at dette gjelder noen transaksjoner nå så ville jeg kanskje anbefalt å latt det gå. Har (banken) sendt de en gang og det har blitt forkastet, så må (banken) "merke" disse transaksjonene litt annerledes for at det skal bli sendt til Expense". 

Vi har informert om at dette ikke gjelder enkeltbrukere, men mange. Hva nå? Dere dytter problemet tilbake på kunden, i stedet for å bidra til løsning, sammen med banken.

1 SVAR 1

av Gunnar Glendrange

Det var ikke hyggelig å høre. Antar det er kredittkorttransaksjoner du mener.

Som ikke dukker opp på mange ansatte?   Får de noen kredittkorttransaksjoner i det hele tatt?

Jeg kan ikke huske sist transaksjoner var på avveie, så dette høres rart ut.

Uansett ikke noe jeg konkret kan bistå med her, men send mail til lonn@visma.no så forfølger vi saken din.

 

Gunnar Glendrange / produktsjef

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"