Mine områder
Hjelp
Anonymous
Ikke relevant

Endre navn til Severa... :)

av Anonymous

Om en hvor beskrivende Visma.net Project Management er, så er det langt og tungvindt. Det er tungvindt å si, det er tungvindt å skrive. Hva var feil med Visma Severa? Vi blir ikke komfortable med det nye navnet hos oss, og omtaler det som Severa uavhengig av hva navnet er. Smilefjes glad

3 SVAR 3
Tormod Solem Slupphaug
CHAMPION ***

av Tormod Solem Slupphaug

Som en helt ny bruker av systemet (og som aldri har kjent systemet som annet enn under dagens tittel) er jeg til dels enig med OP her. Selv om jeg aldri har kjent systemet som "Severa" har jeg faktisk tenkt en del på dette, og det har føltes tungvint å selge inn systemets fulle navn til mine kollegaer.

 

Samtidig er jeg også enig i at "Severa" er et navn som beskriver pent lite. Hva med å bare forkorte det ned til "Project" (aka Visma(.net) Project)? Da går man for så vidt heller ikke tilbake på den navneendringen man har gjort, men bare forkorter det hele litt.

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Ser at Severa er ett lite beskrivende navn, selvom det i seg selv ikke er noe stort problem. Er vel spesielt i innsalgsprosesen at det har mest å bety.

 

Men støtter tanken med å kalle det bare Visma.net Project. Da blir det kortere, om enn veldig generisk.

 

Er fortsatt slik at vi sier "Sjekk i Severa", da "Sjekk i Visma.net Project Management" blir veldig unaturlig. "Sjekk i Project" kan fungere, gitt at man ikke har andre verktøy som har likelydende navn... (da kan "Sjekk i Visma Project" fungere).

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hei, 

Navnet ble endret da det ikke var beskrev produktet like godt som flere av de andre visma.net produktene 🙂 

Vi ønsker jo selvfølgelig at man skal benytte det nye navnet i stedet for det gamle, med dette er helt opp til dere! 🙂 

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"