Mine områder
Hjelp
Anonymous
Ikke relevant

Kalender på prosjekt: kunde/deltaker mottar ikke invitasjon

av Anonymous (Oppdatert ‎09-01-2019 16:24 ( )

Når jeg legger til en kalenderoppføring (møte) i Severa på et prosjekt kan jeg legge til deltakere, kollegaer i samme bedrift og/eller kontaktpersoner lagt til på den aktuelle kunden.

 

Mine kollegaer får alle invitasjoner der de er lagt til som deltaker, men mine kunder får aldri invitasjonen. Når jeg kontrollsjekker kalenderoppføringen i Outlook, ser jeg at kunden ikke står oppført, kun kollegaen.

 

Dette er vel en feil?

 

Slik det er nå, må jeg manuelt gå inn på kalenderoppføringen i Outlook og legge til kunden på nytt for at de skal få invitasjon.

4 SVAR 4
Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hei,

 

Slik som det er pr. i dag et det ikke en funksjonalitet som støttes, kundekontakt person kan knyttes til aktiviteter i Visma.net Project Management, men de kan ikke synkes over til Outlook/Exchange kalender. 

De må, slik som du har gjort, legges inn manuelt i mail kalenderen. 

 

Ser du allerede har lagt dette inn som et utviklingsønske, så det er bra 🙂 

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Jobbes det med en løsning på dette?

Tormod Solem Slupphaug
CHAMPION ***

av Tormod Solem Slupphaug

Støttes fullt ut. Imidlertid usikker på om dette defineres som en feil, tror rett og slett det er manglende funksjonalitet (men, enig med deg: det fremstår rett og slett som en bug). Kanskje du kan legge det inn som et forbedringsønske under Idéer også?

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

 


@Tormod Solem Slupphaug  skrev:

Støttes fullt ut. Imidlertid usikker på om dette defineres som en feil, tror rett og slett det er manglende funksjonalitet (men, enig med deg: det fremstår rett og slett som en bug). Kanskje du kan legge det inn som et forbedringsønske under Idéer også?


Hei. Har opprettet det samme under Idéer nå.

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"