Mine områder
Hjelp
Anonymous
Ikke relevant

Diskutèr dine byråløsninger med en Vismaekspert.

av Anonymous (Oppdatert ‎26-08-2019 09:23 ( )

Her kan du diskutere, stille spørsmål eller komme med ønsker til dine Vismaløsninger. Våre eksperter sitter klare til å besvare alle spørsmål innenfor byråløsninger og annet relevant for ditt regnskapsbyrå.

6 SVAR 6
AnitaLilleland
CONTRIBUTOR **

av AnitaLilleland

Hei,

finnes det en brukerveiledning for timeregistrering i Visma B Byrå?

av Ramon H. Iversen
 

Du finner det under brukerdokumentasjon inne i Visma Business Regnskapsbyrå:

Screenshot_19.png

 


Med vennlig hilsen,
Ramon/Senior Product Expert
Gi gjerne en "like" om du synes svaret var nyttig og Godta som løsning hvis jeg besvarte spørsmålet ditt. Dette hjelper andre i Community Smilefjes glad
AnitaLilleland
CONTRIBUTOR **

av AnitaLilleland

Har lest igjennom mye og dette var etterlengtet. Men jeg finner ikke noe godt svar på hvor man får ut en oppstilling/rapport over timer registrert på en kunde (som underlag på en faktura feks) og ei heller hvor ansatte kan ta ut en timeliste per måned. Har du innspill til dette også ? 🙂

av Ramon H. Iversen

Du finner informasjon om dette fra side 300 og utover i dokumentasjonen, men anbefaler deg å kontakte din partner for en gjennomgang og bistand. Det dukker sikkert opp nye spørsmål underveis 🙂


Med vennlig hilsen,
Ramon/Senior Product Expert
Gi gjerne en "like" om du synes svaret var nyttig og Godta som løsning hvis jeg besvarte spørsmålet ditt. Dette hjelper andre i Community Smilefjes glad
Grete Sandøy
CONTRIBUTOR ***

av Grete Sandøy

Vi ønsker oss ei liste i visma.net over alle transaksjoner vi skal fakturere videre til våre kunder. Pr i dag bruker vi fakturaen fra Visma, på den kommer det ei linje pr. kunde med transaksjoner fra autoinvoice, ei linje med autopay osv. Dette blir for arbeidskrevende å administrere. Det hadde vært mye enklere å hatt ei excel liste vi kunne sortere og summere etter behov. Vi mener å huske at det ble sagt på Update Byrå 2019 at denne skulle finnes, men vi greier ikke å finne den.

 

 

Godkjent løsning
Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hei Grete

 

Her sikter du nok til Partner Insights. Legger ved en link til en artikkel om dette: https://community.visma.com/t5/Nyheter/Visma-Partner-Insights-Hva-og-hvordan/ba-p/226407