Mine områder
Hjelp
Liv Lien
CHAMPION ***

Ekstern nettbutikk - varene kommer ikke ferdigkontert i handlevogna

av Liv Lien

De fleste leverandørene vi har i ekstern nettbutikk, har koda varene sine slik at når vi plukker varene i handlevogna og tar de inn i Visma, er de ferdig-kontert.

Nå har vi en leverandør der det ikke  skjer. Dette er en leverandør vi har hatt lenge, og jeg er sikker på at dette var i orden før.

Hvor skal jeg begynne å lete  etter huker og linker? Jeg har sjekka om jeg har Artikkelgrupper uten kontering, og det har jeg ikke.                                                               

2 SVAR 2
Liv Lien
CHAMPION ***

av Liv Lien

Takk, da tar jeg kontakt med leverandøren først. For det skal da være nok at undergruppen av f.eks. 4218 - Produkter til pasientundersøkelse og - overvåkning - gruppe nr 0000 - med samme navn har kontering? Det skal ikke være nødvendig å legge inn konto på alle undergruppen under der?

av Terje Martinussen1 (Oppdatert ‎14-08-2024 08:59 av Terje Martinussen1 VISMA )

Hei. Om du har fått bekreftet fra denne ene leverandøren at de ikke har gjort endringer i sin nettbutikk som kunne forårsake dette, så bør du melde inn en sak på support.

Få oppdateringer om denne artikkelen rett i mailboksen din

Klikk på de tre prikkene til høyre i innlegget/artikkelen og velg Abonnér.

Les mer om abonnering på artikler, faner og områder her.