Mine produkter
Hjælp

24/9-24 - Jobs i Visma Løn kører længere end vanligt

af Mette Simonsen (Opdateret ‎25-09-2024 10:26 af Mette Simonsen VISMA )

Status kl. 10.30

 

Sammenlignet med i går, ser vi lige nu en forbedring af performance i Visma Løn.

 

Vi arbejder løbende på at tilpasse løsningen. Du kan dog fortsat opleve, at jobs tager længere tid end sædvanligt, og vi forventer, at dette  vil fortsætte ugen ud.

 

Vi anbefaler derfor også, at du starter lønkørslen i god tid.

 

Der vil fortsat blive holdt øje med, at alle igangsatte jobs bliver gennemført.

 

 

____________________________________________________________________________  

 

 

Status kl. 8.45

 

Vi ser stadig, at jobs kører længere tid end normalt i Visma Løn, og arbejder fortsat på at løse denne udfordring.

 

Vi holder øje med, at alle igangsatte jobs bliver gennemført.

 

Ny status kl. 10.30

 

____________________________________________________________________________  

 

Status kl. 16.15

 

Vi oplever stadig, at jobs kører lang tid og arbejder løbende på at forbedre det.

 

Vi har fuld fokus på udfordringen og holder øje med, at jobs kommer igennem i løbet af aftenen.

 

Ny status onsdag kl. 9.00

 

______________________________________________________________________________________________

 

 

Vi har i dag den 24/9 kunne se, at jobs i Visma Løn har kørt langsommere end vanligt.

 

Vi er opmærksomme på det og er i gang med at finde årsagen.

 

Der kommer ny status ca. kl. 16.15

2 Kommentarer
LGHansen
CHAMPION ***
af LGHansen (Opdateret ‎25-09-2024 15:40 af LGHansen )

Hvis jeg bare kunne 'Vi anbefaler derfor også, at du starter lønkørslen i god tid', så skulle jeg nok ned i tid!
Det er ikke rimeligt at I vil have os til at arbejde ekstra om aftenen eller natten for systemet skal virke.

af Mette Simonsen

Hej @LGHansen 

 

Vi forstår din frustration og beklager selvfølgelig situationen!

 

Når vi anbefaler at sætte lønkørsler i gang i god tid, er det fordi vi kan se, at de lige nu tager længere tid og vi vil gerne sikre, at alle når at få deres løn ud rettidigt. Så kan man sætte den over som en natlig kørsel eller i ydertimerne, så kan man med fordel gøre det.

 

Vi rådgiver bedst muligt ud fra den situation, som vi desværre er i.

 

Med venlig hilsen 

Mette Simonsen