Mine produkter
Hjælp

Info vedr. feriepenge til FerieKonto

af Mette Simonsen

Nogle af vores kunder har oplevet, at feriepenge afregnet til FerieKonto den 14/6-24 ikke er tilgængelige for medarbejderne.

 

Vi har været i dialog med Mastercard, som oplyser, at det skyldes en fejl hos dem. De vil sende overførslerne afsted i dag, så de bliver tilgængelige for medarbejderne.

 

Mastercard kan kontaktes direkte på tlf. 80810708, hvis der er spørgsmål til dette.

5 Kommentarer
Migselv
CONTRIBUTOR *
af Migselv

Så hvem kontakter man for at få dækket de renteomkostninger der kommer hos feriekonto ?

 

af Mette Simonsen

Hej @Migselv 

 

I det tilfælde skal du have fat i Mastercard, de kan kontaktes på det ovennævnte nummer.

 

God dag 🙂

Mette Simonsen

Janni_Lyngsoe
CONTRIBUTOR *
af Janni_Lyngsoe

Hej 

Vi har i dag modtaget opkrævning på renter fra feriekonto og jeg har ringet til Mastercard på ovennævnte telefonnummer. Svaret jeg fik var blot jeg skulle skrive en mail og så ville de se på det. Ham jeg snakkede med vidste ikke om de ville dække renterne. 
Er der nogen som har fået dækket sine renter? 

 

Mvh. Janni Lynglund

Kristina_Kristensen
CONTRIBUTOR *
af Kristina_Kristensen

Vi havde fået tilskrevet renter i fredags, men de er nu væk igen. Jeg har ikke henvendt mig til Mastercard.

 

af Mette Simonsen

Hej alle

 

Vi har fået en melding fra Mastercard, at de har lavet en aftale med Feriekonto om, at der ikke skal tilskrives renter.

 

Hvis der er spørgsmål til dette, skal de rettes til Mastercard, da det ikke er noget, som vi har indflydelse på.

 

God dag 🙂

Mette Simonsen