Mine produkter
Hjælp

LØST - NYT OPSLAG - I kan opleve udfordringer med lønkørsler og andre jobs i systemerne pt.

af Mette Simonsen (Opdateret ‎26-04-2023 08:52 af Mette Simonsen VISMA )

Status 26/4 - kl. 9.00

 

Vi har nu tilbageført eller genstartet alle jobs, så systemerne kan igen benyttes. 

 

Hvis der er noget som ikke er som i forventer, må i meget gerne kontakte os på Hotline tlf. 88 97 97 00.

 

Vi forventer ikke flere opdateringer i denne tråd.

 

God dag 🙂

__________________________________________________________________

 

 

Status 25/4 - kl. 19.45

 

Vi har nu genstartet eller tilbageført alle jobs, så systemerne kan igen benyttes.

 

I morgen onsdag åbner Hotline ekstraordinært kl. 8.00, hvis der er nogen, der har brug for vores hjælp.

 

Ny status onsdag den 26/4 kl. 9.00

 

__________________________________________________________________

 

Status 25/4 - kl. 19.00

 

Vi arbejder fortsat på at genstarte de sidste jobs, men mange er kørt igennem.

 

I morgen onsdag åbner Hotline ekstraordinært kl. 8.00, hvis der er nogen, der har brug for vores hjælp.

 

Ny status kl. 21.00

 

__________________________________________________________________

 

Status 25/4 - kl. 16.15

 

Vi arbejder fortsat på højtryk med at genstarte jobs og det forsætter vi med!!

 

Vi genstarter jobs i kronologisk rækkefølge, så i skal ikke kontakte os med kundeforhold eller jobnr. Hvis dette skulle blive nødvendig, skal vi nok bede om det.

 

I morgen onsdag åbner Hotline ekstraordinært kl. 8.00, hvis der er nogen, der har brug for vores hjælp.

 

Ny status kl. 19.00

 

_________________________________________________________________________________

 

Status 25/4 - kl. 14.30

 

Vi har fortsat en stor mængde jobs, som skal genstartes, men arbejder på højtryk og fortætter til det er løst. 

 

Vi genstarter fortsat jobs i kronologisk rækkefølge, så i skal ikke kontakte os med kundeforhold eller jobnr. Hvis dette skulle blive nødvendig, skal vi nok bede om det.

 

Der er ingen udfordringer for nye jobs.

 

Vi holder ekstraordinært åbent hos Hotline indtil kl. 16.00.

 

Ny status kl. 16.15

 

_________________________________________________________________________________

 

Status 25/4 - kl. 13.30

 

Vi har nu genstartet en stor mængde jobs, men har stadig nogle der hænger, som vi fortsat arbejder med.

 

Vi genstarter fortsat jobs i kronologisk rækkefølge, så i skal ikke kontakte os med kundeforhold eller jobnr. Hvis dette skulle blive nødvendig, skal vi nok bede om det.

 

Fremtidige lønsedler/Vis lønsedler bliver ikke genstartet, i kan uden problemer danne en ny. 

 

Ny status kl. 14.30

 

_________________________________________________________________________________

 

Status 25/4 - kl. 12.30

 

Vi har i dag haft udfordringer med lønkørsler og jobs der går i stå, grundet en fejl hos en af vores leverandører.

 

Udfordringen er løst. men der er lige nu en stor mængde jobs i kø. Vi genstarter jobs i kronologisk rækkefølge, så i skal ikke kontakte os med kundeforhold eller jobnr. Hvis dette skulle blive nødvendig, skal vi nok bede om det.

 

Lige nu kan vi ikke give et tidsestimat, men vi opdaterer status igen kl. 13.30.

 

Tidligere opslag er lukket.

17 Kommentarer
Anette57
CONTRIBUTOR *
af Anette57

1084 efterreg.

Nadja Strojeck
CONTRIBUTOR **
af Nadja Strojeck

1727 lønkørsel

CharlotteLarsen
CONTRIBUTOR **
af CharlotteLarsen

Kan jeg logge af tiltros for at jeg har et job som hænger, og kan jeg være sikker på, at I løser det? Jeg har et møde omkring en bisættelse, som ikke kan udsættes.

 

Kundeforhold 833

 

 

TinaHauerslev
CONTRIBUTOR *
af TinaHauerslev

150

Annullering af lønkørsel siden 10.21

hal
CONTRIBUTOR *
af hal

1854 sidder fast i efterreguleringer 

Gitte Fugl
CONTRIBUTOR *
af Gitte Fugl

Kundeforhold 1394

Jobnr. 70744, 70745 og 70746 hænger stadig. Blev sat over kl. 10.28 og 10.52. Hvad er status?

c98120ksn
CONTRIBUTOR **
af c98120ksn

Er det muligt at starte ny efterregulering pt?

louiseclara821
CONTRIBUTOR *
af louiseclara821

Jeg har ikke kunne arbejde siden i formiddags. Efterregulering hænger stadig. Kundenr 1430

hal
CONTRIBUTOR *
af hal

Velkommen i klubben, jeg har hængt siden kl. 11 i formiddags med en efterregulering ... 

 

StineBro
CONTRIBUTOR *
af StineBro

Satser i på i når at genstarte alle jobs inden 16.15 eller hvad er tidshorisonten?

Nadja Strojeck
CONTRIBUTOR **
af Nadja Strojeck

Kundeforhold 1727

Vi har sat en lønkørsel i gang kl. 10:21:02, de fleste opgaver er gennemført, men der er 4 af de første opgaver der endnu ikke er gennemført.

Dette virker lidt underligt, når I skriver at de er genstartet i kronologisk rækkefølge 

NadjaStrojeck_0-1682429417496.png

 

Birthe Ærbo Jensen
CONTRIBUTOR **
af Birthe Ærbo Jensen

Kundeforhold 1727 - Sydbank

Hvad tid åbner jeres hotline i morgen tidlig, hvis der stadig er problemer?

Vi har deadline kl. 10 i morgen med den lønkørsel til alle ansatte, som hænger lige nu (til udbetaling torsdag 27/4).

Håber det løser sig, så de sidste jobs kører igennem i løbet af i eftermiddag/aften🤞

Nadja Strojeck
CONTRIBUTOR **
af Nadja Strojeck

Godmorgen

Kundeforhold 1727

Jeg kan se at lønnen er kørt igennem, men vi har ikke fået kvitteringer fra Bankdata?

Nadja Strojeck
CONTRIBUTOR **
af Nadja Strojeck

Så er kvitteringerne kommet

AIP
CONTRIBUTOR **
af AIP

Her til morgen d. 26/4 - har jeg en  lønkls der er blevet afbrudt. Vil I skubbe til den. Jeg har til kl. 11 i dag til endelig godkendelse af  min løn 

hal
CONTRIBUTOR *
af hal

Hvorfor har Visma lukket ned? 

 

Vi er faktisk nogen som prøver at få nogle lønninger igennem, og når en lønkørsel tager 6 timer så kan der ikke køres mange kunder igennem pr. døgn.

 

Hvornår kommer det op at køre igen?

 

Mvh Hanne Larsen

 

af Mette Simonsen

@hal - Vi har varslet et servicevindue her til aften, men der er blevet åbnet igen, så vi skulle gerne køre.

 

Se evt. status her:

 

https://community.visma.com/t5/Driftsinformation-i-Drifts-og/27-06-Driftsstatus-Visma-Lon/bc-p/58955...

 

Beklager ulejligheden!