Mine produkter
Hjælp

Login og godkendelse i den nye My Visma app

af Mie Eggers

My Visma appen er blevet opdateret til en ny version.

• Android telefoner blev opdateret den 30/1
  • IOS telefoner blev opdateret den 4/2.

Hvis jeres telefoner ikke automatisk opdaterer apps ved nye versioner, skal I selv hente opdateringen via Google Play eller App Store.

I vil kunne se, at jeres My Visma app er opdateret, hvis startsiden i appen viser et flot vinterlandskab.

Log ind / Log ud

Den nye app fungerer anderledes end den gamle ift. log ind og log ud. Første gang skal I logge på med CVR nr., brugernavn og adgangskode - efterfulgt af en 6-cifret SMS-kode.

Appen vil huske disse oplysninger, så længe I ikke klikker på 'Log ud' under ‘Indstillinger’. Herved logges I nemlig helt ud af appen, og I vil skulle taste CVR nr. mv. for at logge på igen.

Hvis I blot lukker appen, husker den login oplysninger, så I kun skal taste telefonens pinkode eller tegne telefonens oplåsningsmønster for at åbne appen igen.

Godkendelse i My Visma app

Funktionen 'Mit team' fungerer fortsat ikke efter hensigten.

Når en leder/godkender vælger 'Godkend', vises der i øverste højre hjørne en lille 'tragt' - ud for linjen med Godkend. Ved klik på denne tragt kan godkender vælge mellem 'Alle' eller 'Mit team'. Det er denne funktion, der ikke altid virker. Hvis I eller jeres ledere ikke kan se de registreringer, der skal godkendes, er I nødt til at godkende via web versionen.

Vi arbejder på at få rettet denne fejl hurtigst muligt.

5 Kommentarer
8830DAB
CONTRIBUTOR *
af 8830DAB

Hej med jer

En leder har indmeldt at ikke alle oplysninger fra registreringsbilledet omkring kørsel overføres til ledergodkendelse. Hos os skal medarbejder registrere komplet til og fra adresse incl. postnummer og by navn. Leder kan ikke se postnummer og by navn når leder skal godkende selv om medarbejder registrerer komplet adresse i My Visma App. Postnummer og by navn kan heller ikke ses i web udgaven når medarbejder bruger Visma App.  Er der fejl? 

Mie Eggers
VISMA
af Mie Eggers

Tak for input ift. manglende visning af postnummer og by. Jeg har sendt videre til vores udviklere.

Jane_D
CONTRIBUTOR ***
af Jane_D

Jeg oplever at medarbejderen logges ud igen fra APP'en, hvis der er gået et par dage siden sidste "besøg"

Andre med samme problem ??

Mie Eggers
VISMA
af Mie Eggers

Umiddelbart bliver brugere ikke logget ud af appen efter et par dages inaktivitet med mindre, de selv logger helt ud.

Nogle gange vil de opleve at skulle logge på igen med CVR nr. osv. Det kan ske, når vi har opdateringer af appen - og dem har vi haft nogle stykker af den sidste måneds tid.

Mie Eggers
VISMA
af Mie Eggers

@8830DAB 

Visning af postnummer og by ved kørselsregistrering via appen er nu fikset.