Mina produkter
Hjälp
Tommy Lee
CONTRIBUTOR ***

felmeddelande bussiness.invalid_attachment

av Tommy Lee

Hej

 

En av mina användare i Expense får detta felmeddelande "bussiness.invalid_attachment" när hen försöker lägga upp ett utlägg. Är det någon som vet vad felmeddelande syfta på?

Hen laddar upp en pdf-fil men får meddelandet och jag laddar upp samma pdf-fil fast helt utan problem.

 

MVH

Tommy

2 SVAR 2

av Jonas Pålsson

Hej Tommy!

 

Min spontana reaktion är att det skulle vara relaterat till filen. Men, då du har testat samma fil måste det i så fall undersökas närmare. Jag rekommenderar därför att du tar kontakt via era ordinarie supportkanaler för er Expense support och bifogar den aktuella bilagan och skärmbild av felmeddelandet så det framgår i vilket fönster detta visas. Informera gärna då också om vilket företag och användare som det fungerar respektive ej fungerar för i detta fall.
Då skall den aktuella supportavdelningen ha bra underlag för att hjälpa dig att kontrollera detta på bästa sätt.

 

Ha en bra dag!

 

/Jonas

Godkänd lösning
Tommy Lee
CONTRIBUTOR ***

av Tommy Lee

Hej

 

Det är som vissa i forumet har påpekat, det är namnet på filen som stör. Det fungerar inte med svenska tecken. Vi fick döpa om filen till ett annat namn och det fungerar.

Det är lite frustrerande att filformat med svenska tecken plötsligt sluta att fungera utan förvarning och det är den enskilde användare som upptäcker detta.

 

MVH

Tommy

Få uppdateringar på det här inlägget i din inkorg

Klicka på de tre prickarna till höger i inlägget/artikeln och välj Prenumerera.

Läs mer om prenumeration här