Mine produkter
Hjælp
Susanne Birn
CONTRIBUTOR *

Ekstremt langsomt system

af Susanne Birn

Hvordan kan I bede folk om at køre løn efter arbejdstid og så samtidigt lukke systemet mellem 20 og 21.30? Det forstår jeg simpelthen ikke.

7SVAR7
Susanne Birn
CONTRIBUTOR *

af Susanne Birn
RikkeJB
VISMA

af RikkeJB

Ja, det er korrekt, at i går aflyste vi servicevinduet - til dels for at give mere plads til afvikling, så det har nok givet konsulenterne det råderum i anbefalingerne.
Jeg kan godt forstå, at det er forvirrende, at det så ikke også gælder i dag. Det beklager jeg. 

Vi laver statusopslag per dag netop for at undgå misforståelser, da vi løbende optimerer, hvilket betyder en anbefaling den ene dag måske ikke er nødvendig eller god den næste. Tanken var netop, at vi så ikke rammer de, der skal til at gå i gang med lønafviklingen med forældede statusbeskeder. Jeg er ked af forvirringen. 

RikkeJB
VISMA

af RikkeJB

Hej @Susanne Birn . Jeg kan godt forstå, det kan være forvirrende, hvis du har fået den anbefaling. Der må være sket en misforståelse. 
Vi har i forbindelse med migreringen til AWS haft brug for at have daglige service-vinduer om aftenen. Det har været kommunikeret ud løbende i forbindelse med det sidste lukkevindue her i starten af juni.
Det er klart, at det er super-uheldigt, hvis du havde planlagt at lave løn efter arbejdstid. Jeg er ked af, hvis en af mine kolleger har anbefalet at køre løn i aften. Det har været velment, men desværre ikke i tråd med planen for vores servicevinduer. I aftes aflyste vi, da rettelserne ikke var klar. I dag har vi brug for at lukke, så vi kan implementere rettelserne. Vi kan love dig, vi gennemfører kun servicevinduet, hvis det er yderst nødvendigt.

Susanne Birn
CONTRIBUTOR *

af Susanne Birn

jeg har læst her på Forummet, at det var blevet anbefalet. Jeg har en lønkørsel hængende, så det er faktisk ikke så sjovt det her.

RikkeJB
VISMA

af RikkeJB (Opdateret ‎27-06-2023 16:45 af RikkeJB VISMA )

Hej @Susanne Birn . Jeg har fuld forståelse for, at det er en rigtig træls situation for dig. Jeg beklager virkelig den kedelige oplevelse.
Jeg kan ikke lige se, hvor det er anbefalet henne, at I skal køre om aftenen - det vil jeg gerne rette op på, for hele juni har vi som nævnt planlagt servicevinduer om aftenen. Det duer jo ikke, hvis flere som dig læser en anbefaling til kørsler lige oven i servicevinduerne. Måske du kan dele opslaget med mig, så jeg kan tilrette? 

Susanne Birn
CONTRIBUTOR *

af Susanne Birn

og 1,5 times svartider, som også er meldt ud til brugere holder heller ikke.  Min lønkørsel hænger siden kl. 15.28 og så skulle der jo ske noget nu.

 

RikkeJB
VISMA

af RikkeJB

@Susanne Birn - jeg ved ikke, hvorfor der er meldt 1.5 times svar-tider ud. Det svinger stort fra lønkørsel til lønkørsel, hvilket er noget af det, vi gerne vil rette op på i aftenens servicevindue. Jeg håber virkelig, din lønkørsel er gået igennem? Jeg har fået melding om, at stort set alt er afviklet fra eftermiddagens kø, så jeg krydser fingre for, din er strøget igennem 🤞