Mine produkter
Hjælp
angp
CONTRIBUTOR **

Er der kø på Visma løn?

af angp

Jeg har godkendt en lønkørsel i Visma Løn, men den kommer ikke videre i systemet, så jeg kan godkende afregningen. Er der mon en fra Visma Support, som kan hjælpe med at skubbe igennem systemet inden deadline d. 28/12 kl. 8.00?

5SVAR5

af Mette Simonsen

Hej 

 

Vi er opmærksomme på, at der er nogle kørsler der hænger og er i gang med at kigge på dem.

 

Vi har åbnet telefonerne, så i kan kontakte os på tlf. 88 97 97 00, så prøver vi at hjælpe jer videre,

 

Vær opmærksom på jeres deadlines og kontakt evt. Mastercard for udsættelse, så vi kan nå at få kørslerne igennem.

 

God dag 

Mette Simonsen

Randstad-løn
CONTRIBUTOR **

af Randstad-løn

Jeg har også en kørsel der ikke er afsluttet. Og der er sat en fast afregning i gang, som nu spærrer for min for min kørsel og den har kørt siden midnat.

Vil meget gerne kontaktes.

Puk

Hej 

 

Vi er opmærksomme på, at der er nogle kørsler der hænger og er i gang med at kigge på dem.

 

Vi har åbnet telefonerne, så i kan kontakte os på tlf. 88 97 97 00, så prøver vi at hjælpe jer videre,

 

Vær opmærksom på jeres deadlines og kontakt evt. Mastercard for udsættelse, så vi kan nå at få kørslerne igennem.

 

God dag 

Mette Simonsen

ama111
CONTRIBUTOR ***

af ama111

Jeg har også en lønkørsel der bare hænger. Det ville være rart, hvis Visma er opmærksom på at have "oppe-tid" i timerne før deadline. 

 

Er der mon nogen, der læser dette før kl. 08:00 d. 28/12????????????????????????????????????

af Mette Simonsen

Hej 

 

Vi er opmærksomme på, at der er nogle kørsler der hænger og er i gang med at kigge på dem.

 

Vi har åbnet telefonerne, så i kan kontakte os på tlf. 88 97 97 00, så prøver vi at hjælpe jer videre,

 

Vær opmærksom på jeres deadlines og kontakt evt. Mastercard for udsættelse, så vi kan nå at få kørslerne igennem.

 

God dag 

Mette Simonsen